Arki alkaa, salamointia ja sadetta luvassa, entäs sitten Islannin tuhkapilvet! Vaikuttaako suunnitelmiisi nämä luonnon ilmiöt ?

Avainsanat: luonnon ilmiöt luonnon ilmiöt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2011 - 15:50

Justiinsa tuli Espanja-foorumilta viestiä,että tuhkapilvi saattaa saavuttaa Pohjois-Espanjan loppuviikosta,ainakin Skotlanti huomenna vuorossa...Minuu ei nyt haittaa,ainoastaan haluaisin palstalla möyriä sateettomana päivänä eli auringonpaistetta toivottais...

Kysyjän kommentti

Tuhkaa ei tullut mutta sadetta sai pidellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2011 - 06:04

Huomenta vaan. Meillä paistaa aurinko ainakin vielä...saas nähdä ilta-päivällä. Kyllähän tuo pikkuisen jännittää miten se tulivuori riehaantuu ja pääseekö sitä lauantaina lentoon ollenkaan. Olis nimittäin Kroatiaan lähtö silloin.

Lisätty: 23.05.2011 - 07:33

Me girasolin kanssa koetamme puhaltaa tuhkapilviä jonnekin todella kauas Euroopasta sillä lomalle täytyy päästä ja lauantaina nousta siivilleen..voi hyvät napsut peukut ja varpaat pystyyn, että saisimme hyvän lentosään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 06:09

Huomenta, täällä alkoi vesisade 10 minuuttia sitten, minun suunnitelmiini ei mikään tänään vaikuta, on laboratoriopäivä ja kaupoissa juoksemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 07:10

huomenta. aurinko paistaa pilvettömältä vielä toistaiseksi.
Lontoossa oli tarkoitus pistäytyä , mutta siirrän reissun tuonnemaksi.
www.bbc.co.uk/news/uk-13495709

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 07:11

Lauantaina lento kohti Cadizia.TOIVOTAAN ainakin,että olisi.... Samassa "veneessä" siis Mariaanan kanssa!
Toivottavasti tuhkapilvet olisivat raskaat ja laskeutuisivat maahan mahdollisimman pian!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 07:11

Huomenta kaikille! Aurinko paistaa ja lintuset laulaa, normi työpäivä ja luonnonilmiöistä ei ole ainakaan vielä haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 07:26

Vielä paistaa aurinko ja tuhkaakaan ei vielä ole näkyvissä,siis kaikki hyvin nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 08:38

Salamoinnista en tiedä mitään mutta sadetta kyllä on liikkeellä ja tuhkat tulossa tänne jossain vaiheessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 09:33

Jos ei tuhka ihan maanteitä tuki, niin ei häiritse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 09:48

Synkkiä pilviä nousee jo etelästä...taitaakin tulla sade. Aion silti ajella sellaiset 400 km, sateesta huolimatta. Mutta pitääpä ajaa sitten hiljempaa, sillä pelkään vesiliirtoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 10:30

Omiin suunnitelmiini ei sää vaikuta. Toivon kuitenkin mahdollisimman paljon poutasäätä tälle kesälle talomme rakennusprojektin vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 14:19

Maanatai alkoi puuskittaisella kovalla tuulella.Tuossa 11.30 paikkeilla alkoi satamaan ja sadetta tulee vielä. Ukkonen ei ole jyrissyt vaikka sellaiselle näytti.Hyvä että luontoa huuhtelee.Ei suunnitelmiani muuta .Kävin uintireisulla ja nyt kiva olo 1500 tuli uitua, selkää, potkuja, rintauintia.Ei ollut montaa ihmistä hallilla.Tilaa oli isot ammeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 23.05.2011 - 14:30

Sataa sataa ropisee... eipä haittaa. Luonto saa vettä ja takkatuli kyllä lämmittää viluisia varpaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 14:32

Joskus mökilläkin on luppopäivä, vaikkapa napsuttelun parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 15:13

Sade ei haittaa, on ohi jo.
Tuhkapilvi saattaa pahimmassa tapauksessa estää ensi viikon lomamatkan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 18:02

Päivä oli kaunis ja aurinkoinen iltaan saakka, nyt sitten ripsuttelee sadetta. Tuhkapilvet eivät suunnitelmia sotke ainakaan toistaiseksi.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 18:58

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 20:24

Vettä sataa, aurinko paistaa taitaa tulla kesä.
Sen verran veti marron veteläksi, että sängyssä pienessä hurinassa päivä meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2011 - 22:36

En usko että mitkään noista tulisi vaikuttamaan arkielämääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 04:58

Huomenia, eivät vaikuta kun ei ole lentoja suunnitteilla vähään aikaan.