Huomenta napsut. Täällä lomalainen on puuhastellut aamu-viidestä lähtien. Millainen on sunnuntain sää ja onko kivat fiilikset?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...2--Keitele

Avainsanat: puu pino

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.05.2011 - 08:16

Nyt on kesä.Aivan ihanaa .Elämä taasen paljon ja monin kerroin helpompaa kun ei tarvitse kylmyyttä vastaan pyristellä.Aika kylmä yö oli. Mutta linnut laulaa ja tiltaltti kertoo säveliään.Aamu aurinko kauneimmillaan noussut korkealle.Puiden kauniin vihreät oksat värisevät vienossa tuulessa.Luonto nyt rehevimmillään.Meillä ruohoa leikatte ensikerran tänä kesänä tuntuu kasvavan.
Täytekakkua tuossa mieheni kanssa klo 6 täytimme. Laitoimme ensimmäiset mansikat kakkuun,
Pullapitkot leivottu ja sämpylät.Hyvät on fiilikset itseä sopii syyttää jos ei ole.Kunto täytyy pitää senverran korkealla että elästä pystyy nauttimaan. Hetken pienen hetken pien elämässä.....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2011 - 08:02

Kaunis päivä näyttää tulevan. Pihalle vähän ahertamaan menen. Poistamme omenapuun joka kuoli talven aikana, on sairastanut pari vuotta jotain hometautia ja nyt tuli lähtö. Hyvät on fiilikset kun puutarhamme on upeassa kukkaloistossa, tänään varmaan aukeavat nuo siniset tulppaanitkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 08:05

aurinkoista huomenta! +8c ja pilvetön aamu. Fiina-koiran kanssa lenkki heitetty.
aikamoisen aherruksen olet jo aamutuimaan tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 09:52

Oikein ihanaa auringonpaisteista aamua sinnekkin.Katsoin kaikki sinun laittamat kuvat ja toivon niitä lisää,kun aherrat siellä kotonasi ja,kun lähdette sinne reissuun.Kirjoitin äsken pitkän kirjeen serkulleni ja nyt kuuntelen iskelmäradiota ja nauti elämästäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 09:58

Sillälailla se Mariaana kuntoaan hoitaa lomallakin. No syksyllä sitten nautimme ainakin toivottavasti hyvistä kuvisa joita laitat iloksemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 11:03

Tulimme klo 4 aamulla Turkuun huikealta Kristiina Katariinan viikon matkalta Malaga-Ceuta-Madeira(Funchall) Azorit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 12:30

Meidän kolli yritti tapansa mukaan herätellä siinä viiden maissa, siinä kuitenkaan onnistumatta. Varovaisesti olen tänään touhuja aloittanut. Eilinen huhkiminen vielä verottaa vanhaa ruotoa. No vaimon lähti kevätkirmaukseen, joten pitäisi kai minunkin jotenkin saada ruhoa liikkeelle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 13:12

Hyvää päivän jatkoa Mariaana, lomalainen on kovin varhain herännyt hommailemaan kaikennäköistä kivaa....itse olen käynyt pururadalla lenkillä ( 10 km), aamu oli kaunis, mutta aika viileä tuuli, nyt mittari näytää varjossa +20 ja ja istuskelemme terassilla nauttien ruokailun jälkeen vielä Fiesta del Solia, sopii tähän säähän kuin nenä päähän....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 13:18

Pitkä lenkki koiran kanssa, todella helteisessä säässä, sitten kaupassa kävin ja äsken grillattiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 16:15

Aamulla tuli lapsenlapsi hoitoon joten hänen ja koiramme kanssa tuli käveltyä pitkään Kupittaanpuistossa ja nautittua ihanasta säästä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 18:41

Olin kursseilla tämänkin päivän, erittäin antoisa tapahtuma. Kävelin kurssipaikalle ja takaisin muutaman kilometrin verran aurinkoisessa, lämpimässä säässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 19:29

Sää on ollut mitä aurinkoisin. Päivä kului rattoisasti miehen kanssa tulevan talomme tontilla puita pinoten ja hienot pinot teimmekin eli kolme neljä metriä pitkää ja kaksi metriä korkeaa pinoa. Olimme oikein tyytyväisiä aikaan saannokseemme. Eväskahvit nautimme rantakivellä istuen ja ohi kulkevia veneitä katsellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 05:31

Ahkeria ovat napsulaiset olleet! Täälläkin jälkikasvua kestitetty ja ihanat varhaisperunat nautittu pihagrillin lisukkeineen maistuneet koko porukalle. Kyllä sunnuntaipäivät ovat ihania.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 08:55

Yksi tämä kesän kauniimmista päivistä. Pisti vain maikoilemaan ja oleilemaan ulkosalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 20:48

Sunnuntaina nautin Saksan laivan kannella ihanasta lämmöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2011 - 22:29

Oi, kyllä on ilo hakea tuosta pinosta puita. Puutarhahommissa meni sunnuntai - nyt on kaikki maassa, satoa vain odottelemaan.