Mitä ihmettä aikamiespoika Anselmi on saanut aikaan? Kyllä napsun naiset ovat nyt mustasukkaisia.....

www.napsu.fi/matkailu/matkak...5--Keitele

Lisätty: 22.05.2011 - 07:42

www.napsu.fi/matkailu/matkak...5--Keitele
www.napsu.fi/matkailu/matkak...8--Keitele

Avainsanat: romantiikka vene

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.05.2011 - 12:44

Sopii vain toivoa, että tuossa ollaan vain ongella, eikä mitään vakavampaa ole tapahtunut, kuten uskon, niin kyllä teillä kaikilla on vielä mahdollisuutenne!
Vaikuttava näky keskellä metsää.
Jos tuohon pikku puuhun naulaisi päreen jossa lukee "Kioski", niin tielaitos tulisi korjaamaan sen pois, ettei kenenkään katse kääntyisi pois tiestä. ;-D

Lisätty: 29.05.2011 - 15:54

Kiitos Mariaana!
Toivottavasti olet päässyt perille ja laukut myös.
Hyvää lomaa!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2011 - 07:58

Anselmilla soma punaposkinen pellavapää. Missä lie tyttöä piilotellut kun yks kaks veneen kokkaan ilmestyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 07:59

Pitääkö se nyt kaikille napsulaisille näyttää että minä Anselmin kanssa heilastelen, toivottavasti mieheni ei nyt saa tietää tästä asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 08:26

Kyllä noita kun kaukaa ihmiset katsastaa ,meinaa, että tuonne ei mennä kun istuuvat ulkona.Onnea tekosista suur kiitokset ,ilo oli minulla, katsellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 09:57

Anselmi jaulkaisi suhteensa Adalmiinaan,kohta siellä on liuta pikku Ansalmeita on senverran hehkeän näköinen morsmaikku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 10:03

No voin pyhä jysäys, minä kun luulin, että Anselmi säilyttää oakan minulle.
Oikein olin itserakas, kostan anselmille sen jotenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 12:33

Kun vaan kalamies jaksaa odottaa, niin kyllähän sitä saalistakin tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 13:14

Onnea yhteiselle taipaleelle !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 16:14

Yhteistä eloa viettää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 19:30

Komian morsiamen Anselmi löytänyt. Kunhan vain nyt osaisi hyvänä pellavapäätä pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 05:47

Kyllä tuolla venheellä kelpaa Anselmin morsiontaan kalaan viedä. On Anselmi napannut oivan saaliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 08:53

Anselmilla on metkut mielesssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 05:14

Jo oli Anselmilla korea morsian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2011 - 22:26

Anselmi osaa kalastamisen taidon. Komean "vonkaleen" saikin narrattua veneeseensä.