Leijonien kultapeli uusinta sunnuntaina tv2 klo.13.20

Muistahan katsoa, jos ensimmäinen näytös jäi väliin. Minulla niin pääsi käymään

Avainsanat: kultapeli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.05.2011 - 22:00

Saas nähdä tuleeko katsottua, eka matsin jätin väliin, kun Ruotsi meni 1-0 johtoon, ajattelin että turpiin tulee taas 6-0, mutta onneksi niin ei käynyt...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.05.2011 - 21:58

En kuitenkaan katso, en ole lätkäfani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2011 - 23:08

Voipi tulla taas katsotuksi. On niin paljon kaikkea, että muistaakohan katsoa.Vieraitakin tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2011 - 23:38

Yksikään Suomen peli ei jäänyt katsomatta. Katsoisin tämänkin uusintana, mutta en ole tuohon aikaan tv:n äärellä. En tiedä kumpi oli makeampi, Suomi-Venäjä vaiko Suomi-Ruotsi - mahtavia pelejä molemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 08:32

Tuli katsottua, mutta kertaus on opintojen anoppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 09:51

No voi sun perhana, maksoin juuri Tv.n maksun. Oisinpa lohkaissut kulmasta jonkun Euron pois jos olisin
tiennyt. Kyllä se meuhkaaminen saisi jo riittää, Kyllä yhden kultamitalin sulatan vielä, mutta että sitä
näytetään viikko jälkeenpäin , on täyttä humpuukia.
Voitto oli voitto, mutta en pidä jääkiekkoilijaa yhtään arvokkaampana kuin työtöntä isää tai äitiä,
joka hoitaa lapsiiaan pienessä puutteessa, keksiessään lapselle mistä saisi pelivehkeita ja asuja
heille.
Loppukoon koko hölötys tähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 12:27

Ei tarvinnut uusintana katsoa,kun katsoin sen viime sunnuntaina ja kolmas erä oli se antoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 16:43

Luojan kiitos mies ei huomannut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 19:04

Katsoin matsin aikaan,enkä muutenkaan välitä katsella jälkikäteen,en lätkää enkä formulaa.Parasta ns.suorana lähetyksenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 19:31

Yksi kerta riitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 08:50

Tarpeeksi hehkutettu. Minulle riittää jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 05:12

Minä katsoin sen ensimmäisen, mutta varmasti fanit katsovat vielä uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 14:26

Ei tullut edes mieleen että tuon olisin katsonut! Ei kiinnosta, ei myöskään ne jälkipelit joista on toitotettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2011 - 22:23

Ei tarvinnut katsoa toistamiseen. Upea peli oli se eka suorana tullut peli että mielessä pysyy.