kanin raskaudesta??

Eli kanini joka on 6kk vanha on ehkä tiineenä, mutta en ole varma asiasta. Parittelun aikana uros paritteli kanini kanssa ja sit se uros tippu naaraan selästä ja murisi ja sit sen jälkeen naaraani ei enään hyväksynyt urosta vaa hyökkäsi uroksen kimppuun. Kymmenen minuutin kuluttua yritimme varmistaa asian laittamalla taas ne samaan häkiin ja sit naaras hyväksyi uroksen ja taas tapahtu sama juttu, uros tippui naaraan selästä ja murisi ja sit naaras hyökkäsi uroksen kimppuun. Eli onko naaraani tiineenä??

Avainsanat: oon huono selittämään sen takii kirjotin tollee pitkästi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.05.2011 - 12:21

aikahan tuon näyttää, mutta voithän käyttää eläinälääkärillä kaniasi, ultralla tuo selvinnee.

kanisivuston virallista tietoa:
Kantavan tyttökanin käyttäytyminen muuttuu seuraavan kuukauden aikana parittelusta.
Ennen niin rauhallisesta kanista voi tulla hermostunut purija ja raapija. Vilkas ja hermostunut kani saattaa muuttua taas hyvinkin rauhalliseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.05.2011 - 15:17

Aika näyttää onko bai ei. Jos alkaa lihoominen sitten on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2011 - 18:45

Pian se selviää, eli alkaako naaras lihoa vai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2011 - 21:56

Meidän kanille kävi vuosia sitten siten, että tyttökanimme sai naapurin kanin hetkeksi kaverikseen. Sen piti myös olla tyttö, mutta osoittautuikin pojaksi. Niinhän siinä kävi, että kanimme tuli raskaaksi. Muutamaa päivää ennen synnytystä, kanimme alkoi tehdä pesää, repi itseltään karvaa ja tuhosi muutaman wc-paperirullan. Synnytys sujui ok ja kani synnytti 5 poikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 00:00

Pahalt näyttää tiinenä on mielestäni... suojlee omiaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 09:55

Rakkauden täyttämää ja ilmapiiriä ja odotusta, onneksi ei tarvitse neuvolaan viedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 20:06

Todennäköisesti on.Tiineys ei myöskään näy välttämättä ollenkaan päällepäin.

Synnytys käynnistyy pian,kun emo tekee omista karvoistaan pienokaisille pesän.Onnea odotukseen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 08:44

Ovat nuo kanit sikiäväistä laatua. Kyllä näin on tapahtunut melko varmasti.