ip
Kysytty: 21.05.2011 - 10:46

Koneeni ei toimi. Mitä teen?

Pöytäkoneeni ei toimi, ja se ilmoittaa tämmöisen viestin: rnLogonUI.exe - vedos ei kelpaa. c:\Windows\system32\WinSCard.dll ei ole tarkoitettu suoritettavaksi Windows-järjestelmässä tai siinä on virhe. Yritä asentaa ohjelma uudelleen käyttämällä alkuperäistä asennustietovälinettä tai ota yhteyttä järjestelmävalvojaan tai ohjelmiston. toimittajaanrnrnMitä minun pitäisi tehdä?

Lisätty: 21.05.2011 - 12:04

Koneessani ei toimi internet. joten on vaikea lähteä netistä ottamaan mitään.

Lisätty: 21.05.2011 - 13:40

No siinä ei vaan toimi netti, vaikka muissa koneissa toimii. Minun koneessa on Vista käyttöjärjestelmä. Ccleaner löytyy koneelta ja kone on putsattu muutamaa kertaa sillä ja siltikään se ei auta. Voiko tämä johtua viiruksesta?

Lisätty: 22.05.2011 - 21:47

Minulla on Norton 360 - virustorjuntaohjelma. Ja kyllä olen kirjautunu järjestelmävalvojan oikeuksin. Pitää kokeilla ajaa se recovery -levy jos se auttais.

Avainsanat: kone kone kone

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.05.2011 - 10:54

oletko kokeillut tsekata viruksentorjuntaohjelmalla koneesi tilanteen tai jollakin spyware ohjelmalla?
täällä kerrotaan ohjeita:
www.neuber.com/taskmanager/p...i.exe.html

kokeile tuota, ilmainen skannaus rekisterivirheille:
www.processlibrary.com/direc...nui/21171/
en tosin tiedä sen toimivuutta, koska ei ole ongelmia koneessani.(ainakaan vielä)

Lisätty: 21.05.2011 - 12:30

ahaa, kysymyksessä ei käynyt ilmi.
muuttaa tilanteen tosiaan.

mahtaako sinulla olla W7 kipuilevassa koneessasi?

voithan sillä toisella koneella tsekata ohjeita millä kysymyksen lähetit.
ei tuon rekisterivirheen mitä kysyit pitäisi estää nettiin pääsyä.

Lisätty: 21.05.2011 - 14:11

mikähän viruksentorjuntaohjelma sinulla on koneessasi, oletko sen ajanut läpi?

Lisätty: 22.05.2011 - 11:10

jos sinulla on vistan recovery cd, kokeile ajaa sillä koneesi kuntoon, jos ei muu auta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.05.2011 - 12:38

Googlaamalla WinSCard.dll löytyy paljon juttuja:
Ongelma liittynee "smartcard":in käyttöön Windows7 ja Vistassa.
"We have observed an unexpected change in behaviour with the WinSCard.dll API on windows7/vista."
"this all works as expected on XP, however on windows7/vista when the SCardDisconnect method is called after the card has been removed we observe an unexpected CARD_STATE.PRESENT followed CARD_STATE.EMPTY event returned from the SCardGetStatusChange method."
katso:
social.msdn.microsoft.com/Fo...bba59db9f/
www.processlibrary.com/direc...ard/18726/
www.driverskit.com/dll/winsc.../3908.html
Mutta
En suosittele SmartTwek rekisterin tarkistusohjelman lataamista.
www.mywot.com/en/scorecard/s...ttweak.com
Samoin RegistryBoosterista huonoja muistoja.
www.mywot.com/en/scorecard/l...lities.com
Suosittelen CCleaner:in käyttöä koneen ja rekisterin tarkistukseen/korjaukseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2011 - 20:31

Oletko kirjautunut koneellesi järjestelmänvalvojan oikeuksin??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 16:40

Otahan käyttöösi ohje ja tuki käyttöösi uskon että osaa neuvoa tämä toiminto sinua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 08:28

Nortonin virustorjunta yrittää vallata koko tietokoneen. Minulla huonoja kokemuksia Nortonista.