Se on nyt sitten kesä,kun pääskysestä ei ole päivääkään kesään.Joko olet havainnut pääskysten saapumisen?

Minä näin ne eilen,kun enää ei satanut ja ilma oli muuttunut aurinkoiseksi niin pääskytkin saapuivat.Ihanna kesä.

Avainsanat: pääkyset palanneet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.05.2011 - 08:53

Huomenta vain. Minä näin viimeviikolla räystäspääskysiä, taisin mainitakin jossain kohdassa.
Aurinkohan tuolla paistelee, mutta tuulee aika nujakasti, viilentääkö se ilmaa kuinka paljon.
Hyvää viikonloppua.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.05.2011 - 08:53

Eivät ole vielä täällä..odotellaan kesää ja pääskysiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2011 - 10:08

Pääskysiä en ole vielä nähnyt, mutta kurki kaarteli eilen taivaalla ja huuteli itselleen kaveri tai mitälie?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2011 - 15:19

Pääskystä en ole vielä nähnyt, mutta kesää pukkaa, aurinkoinen sää ja tällä hetkellä terassilla varjossa +20, joten hyvältä näyttää... ja tuntuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2011 - 15:26

Ei ole pääskyt täällä vielä liirailleet. Mahtajat lentäjät.Ovat niitä taitavampia ja vauhdikkaampia lentäjiä. Tuleevat afrikasta tänne kauas pohjolaan asti.Kesä on.Siitä nautitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2011 - 18:46

En ole vielä tänä keväänä pääskysiä nähnyt. Käen kukunnan sentään jo aamulla kuulin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2011 - 21:42

En ole vielä bongannut pääskysiä, mutta ei tuo kesä enää kaukana ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 16:42

Ei ole tullut pääskysiä nähtyä vieläkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 08:23

Viikolla ilmestyivät tuohon lentelemään. Kivoja on katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 05:08

En ole nähnyt, olen aika vähän tuolla ulkosalla liikkunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2011 - 22:19

Tuollahan ne kirmailevat ja tekevät mahtavia syöksyliitoja maata kohden nousten jälleen korkeuksiin.