Matti fanit, muistakaapas tänään 4D.

Jaksaako enään kiinnostaa?

Avainsanat: matti nykänen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2011 - 21:31

Olkoonkin maailman kautta aikojen paras mäkihyppääjä.Silti ei kiinnosta, mitä vapaa ajallaaan tekee ja kenen kanssa.Enhän halua tietää sen enempää esim. A.Mertarannankaan tekemisistä selostuskopin ulkopuolella, vaikka mielestäni onkin kautta aikain paras urheiluselostaja.

Jokainen ihminen ansaitsee yksityisyyden.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2011 - 21:46

Matti ei kiinnosta pätkääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 21:59

Kyllästyin jo 80-luvulla iltapäivälehtien nykäsiin. En aio aloittaa seuraamista nytkään. Toivon Matille kuitenkin vilpittömästi onnea tulevaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 22:13

voi kyllä minä muistan, kun Matti suloisena punaposkisena aivan kuin pikkupoikana hyppynsä hyppeli.
En minäkään enään jaksa kiinnstua, mutta kyllä Matti on meille iloa tuottanut aikoinaan paljonkin.
Kortit vain sekosi väärään pakkaan jossain vaiheessa. Minusta sekin on väärin, että niitä olalle taputtelijoita (siis tuopin tarjoajia) oli silloin liikaa, kun Matti mainetta hyppi meille.
On siinä mediallakin osansa idolin pilaamisessa. Toivon Matille rauhallisia ja onnellisia päiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 22:51

Mieluummin muistan Nykäsen hyppyreiden valtiaana, nämä muut kuviot eivät jaksa kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 23:16

Matti on maineensa menettänyt. Ei minua kiinnosta hänen töppäilyt. Tuntuu kun aina vaan niitä tulee. Mutta jos tämä vaaleaverikkö saisi pysymään hänet aisoissa.
Alkomaholi on niitä petollisempia juomia mihin Matti lankesi. Mistä sitä tietää mitä sairautta taustoilta löytyisi.
Selkään taputtelijoita oli aivan liiaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2011 - 00:11

Kyllä minä ainakin aion katsoa millaisia suunnitelmia Matilla nyt on.
gallery.lakki.iki.fi/albums/...liitto.jpg
Tuon kuvan ottamisen jälkeen on tapahtunut paljon. Paljonko syytä voi vyöryttää raittiuskasvatusliitolle, kun ei osannut omasta mannekiinistaan huolehtia? Yrittikö edes?
Toivottavasti Matti edes nyt vähän vanhempana seestyy ja sopeutuu normaaliin elämään ilman pisaraakaan viinaa. Vaikeaa se on, mutta ei mahdotonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2011 - 01:00

Siinä onkin Raittiuskasvatusliitolla sopiva referenssiasiakas, ("Referenssiasiakas on asiakas, jota yritys käyttää / voi käyttää referenssinä eli näytteenä palveluistaan tai tuotteistaan.").
suomisanakirja.fi/q/Mit%C3%A...asiakas%3F
Mitä järkevää sekin "liitto" ? on tehnyt, muuta kuin kerännyt avustuksia.
Näitä tekopyhiä "liittoja ja järjestöjä" on aivan liikaa elätettävänä.
Silti toivon Matille parempaa jatkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2011 - 07:29

Eipä tullut katsottua, kun ei kiinnostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2011 - 20:08

Eipä oikein jaksa kiinnostaa. Nyt voitaisiin keskittyä kiekkoleijonien kännitoilailuihin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 16:42

Matti ei ole enää pitkiin pitkiin aikoihin kiinnostanut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 08:20

EVVK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2011 - 22:14

Pääsipä menemään niin etten tienytkään, olisin kyllä katsonut sen.