Otatko sinä lemmikkisi mukaan lomamatkalle?

www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...25413.html

Avainsanat: lemmikki mukaan reissuun

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2011 - 16:23

En ota mukaani. Ne ei ole tottunut matkusteluun.Olipa veikeä kaveri messissä. Kun oikein on kiintynyt kaveri pari, niin täytyy kulkea siellä missä hoitajakin.Aika iso vietäväksi. Toisaaltaan hiljaisemmissa maisemissa hyppy selkään ja menoksi.Kissani nauttii enemmän kotona jos olen hetken poissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2011 - 17:09

Reissaavat ainoastaan mökkilomalle n. 70 km. Tänä kesänä kisulit ovat mökillä aikuisten lastemme kanssa meidän reissatessa Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 18:13

Riippuu lemmikistä :) Koirien kanssa lomailtu ja kierretty näyttelyissä ympäri maailmaa.Jänis matkustanut Norjaan ja takaisin...Pikkuhamsterit olivat Suomen sisäisillä reissuilla mm. mökillä mukana, kun oltiin pidempiä aikoja.
Kyllä sitä on joskus valinnut lomapaikatkin niin, että koirat ovat päässeet tarvittaessa mukaan.

Mutta sitten, kun lähdetään selkeästi aurinkolomalle, jäävät nelijalkaiset kotiin.Hyvään hoitoon : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 19:28

Autollahan hevoset kulkee näppärästi.
www.asylum.co.uk/2010/11/15/...ys-it-all/
Viimeinen lemmikkini oli kultakala. Ei siitä oikein ole matkaseuraksi.

Lisätty: 20.05.2011 - 21:36

Jumppis taitaakin suunnistaa Herbertstraßelle vaihtamaan lemmikkejä? ;)
Kerro terveisiä suomalaiselle "pekalle", jolla on siellä neljä ikkunaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 19:45

Tällä hetkellä ei ole lemmikkejä, joten tätä ei tarvitse miettiä eikä järjestellä. Koiravainajamme oli innokas autoilija, kun auton ovet avattiin, niin koira istui jo takaosastolla paikallaan, eikä olisi millään tullut pois autosta, kisuvainajamme ilmeiseti muisti automatkat eläinlääkärille ja kisua ei saanut autoon kuin taistelun kera, joten kisulille piti aina järjestää hoitopaikka tai hoitaja kotiin....Ulkomaanmatkojen ajaksi kaverukset saivat hoitopaikan naapurin iäkkäältä rouvalta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 20:30

Kaikki täit ja satiaiset on mukana Saksan matkalla nytkin. Muita minulla ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 21:42

Ulkomaan matkat reissaamme ilman lemmikkieläimiä. Kotimaanmatkoilla koirani on aina mukana, se tykkää kovasti autoilusta. Kissat eivät pidä autoilusta, joten heille järjestän lomamme ajaksi hoitajan kotiin. Joskus kun menemme mökille, niin sinne kissat otan mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 22:05

Eipä ole lemmikkieläimiä, ellei sitten salaisia ole päässyt pesiytymään, tuskin kuitenkaan.
Minun eläkeläisenä lomareísut ovat reisssattu, vaikka voinhan kuvitella olevani lomalla
vaikka mökillä, sehän on erilaista elämä siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2011 - 11:34

Fiina-koira tavallisesti hoitopaikassa reissujen aikana. tykkää kyllä autoilusta kovasti, mutta pidemmät automatkat ovat kuitenkin rasite Fiinalle, vaikka mennentullen pysähtyykin että saa juoksennella.
hevosen kanssa junailu hiukan ongelmallista näkyy olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2011 - 19:24

Omia lemmikkejä ei ole, mutta hoidokkeja saan, kun omistjaat lomailee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2011 - 20:10

Kyllä nuo jää kotiin tuttavan hoidettavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 00:08

En ota mukaan , mut saa kotona pysyä omat muksut hoitaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 05:18

En ota mitään lemmikkejä lomalle riesoikseni, silloin kun saan lomaa niin nautin siitä ajasta ilman huolen häivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 08:18

Onneksi ei ole lemmikkejä ongelmana reissulle lähdettäessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 15:19

Usein otan... riippuu siitä ketä tarkoitetaan.... koiraa ei meillä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2011 - 22:13

Yleensä lomailemme ulkomailla ja lemmikki oli silloin aina hoidossa.