Aiotko viettää tulevan viikonlopun laiskotellen vai pylly pystyssä puutarhassa touhuten?

Avainsanat: viikonlopun ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 20.05.2011 - 14:30

Tehtävälistalla ensimmäisenä on keltaisten kukkien poisto nurmikolta. Eiköhän sitä jotain muutakin 'pientä' löydy.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2011 - 13:01

En ainakaan puutarhassa, kun täällä sellaista ei ole.
Saattaisin aloittaa uuden harrastuksen, golfin, jos saan opettajan ja löydän kengät. Niitä kun ei myydäkään rantakadulla. Mailat on jo ostettu. =)

Lisätty: 20.05.2011 - 13:03

Ai niin, lauantainahan on se maailmanloppu. Pitäisi kai juhlia kuin viimeistä päivää? ;-)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 14:13

En ainakaan möyri puutarhassa, sillä sellaista ei ole. Taidan lenkkeillä, kyläillä, pyöräillä, ehkäpä hiukan laiskotellakin. Mukavaa aurinkoista viikonloppua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 14:17

Käynpä mökillä katselemassa minkälaiseen kuntoon ovat toiset laittaneet, menen valmiiseen pöytään.
Mummeli on kuulemma osansa tehnyt, nyt saa nauttia lapsenlapsista ja ystävistä siellä.
Oi, se on onnea se!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 14:38

Alkoi kesäloma joten mökille ainakin ensi yöksi ja säästä riippuen ehkä koko viikonlopuksi. Orvokkeja alan juuri istuttamaan isoihin patoihin ja teen kierroksen "viljelyksilläni", kun koko viikolla en ole ehtinyt sormiani multaan upottamaan. Pyöräilyä ohjelmassa viikonlopun aikana ja totuttelua kesälomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 15:08

Minä vahdin paria pikkuihmistä ja ostin perennoja joita aion istuttaa kukkapenkkeihin, pikkuihmiset ottavat voikukkia nurmikolta pois voikukkaraudalla, ämpärillinen on 5 e palkkaa ja jäätelöt sekä mehua riittävästi, siinä se huominen päivä meneekin puutarhassa pyllyillen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 16:27

Eihän se ole nainen eikä mikään jos pers pystyssä ole.Minä otan motoorisahan ja sahailen talveksi puita. Voihan niitä hellaan laittaa jo lättyjenpaistossakin.Puita on kamalat vuoret mutta lisää täytyy vaan tehdä.Kasvimaalla pyllyilen ja kylvän. Nurmikon leikkuuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 17:05

Terassiruukkuihin jokusen kukan heittelen, sitä ennen todennäköisesti tulee kierreltyä vähän kirpputoreja ja iltalenkit päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 17:13

En kumpaakaan. Menen kursseille opettelemaan uusia taitoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 18:19

Kukkaset on jo istutettu ja miesväki leikkasi nurmen.Tietysti puutarhassa aina jotain pientä puuhaa...Mutta minä tyttö seurailen mammakoiraa ja odotan, milloin pennut päättävät tulla maailmaan.Kovasti merkkejä on ilmassa.Ehkäpä ensi yönä...? Vain luonto tietää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2011 - 05:54

meillä ei pylly pystyssä puutarhassa touhuta ;-D
sisätiloissa ne hommat yleensä hoidetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2011 - 10:06

Pylly pystyssä autotallissa ja tuossa pihalla. Polkupyörien, mopojen ja ehkä vähän autonkin kimpussa. Hiontaa ja maalausta ohjelmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 00:03

Hautajaisia viiettäen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 08:17

Siinä se meni kalastellen ja oleskellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 05:04

Pylly pystyssä kotona ja sisällä. En mene vielä tuonne puutarhan puolelle. On muutama projekti kesken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2011 - 22:09

Parempi puoliskoni oli kohta aurinkoa koko viikonlopun - nyt on kaikki kylvetty ja istutettu.