Vitsityttää

Nyt on taas fiilikset nousussa. Jos mielessäsi on jokin vitsi, niin anna tulla

Avainsanat: vitsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2011 - 12:03

Kaikkihan tietää, että kun 3 blondia istuu vieretysten, se on tuulitunneli.Mutta mikä on se, kun 3 punapäätä istuu vierekkäin? No imusarja tietenkin....
Heh...Hieman oli tämä tuhma ,mutta menköön näin perjantain kunniaksi : )

Mukavaa viikonloppua kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2011 - 12:17

Kaksi naista nudistileirillä: "Onko se Karin, joka seisoo tuolla?" "Ei, se on Erkin."

Lähteet:
www.hs.fi/kulttuuri/artikkel...5230716994

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 12:17

Kiinalainen dieetti on todettu tehokkaaksi laihdutuskeinoksi:
saa syödä niin paljon kuin haluaa...mutta vain yhdellä puikolla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 12:47

Mitä eroa on moottoripyörällä ja vaimolla?
1.Moottoripyörä ei suutu vaikka kävisit koe-ajolla kaverisi pyörällä!
2.Moottoripyörällä voit ajaa milloin haluat!
3.Moottoripyörää voit sormeilla kun siltä tuntuu!
4.Moottoripyörällä ajo on erittäin hygienistä puuhaa!
5.Moottoripyöräily ei vaadi sinulta liikuntaa!
6.Et tarvitse tekosyitä ajaaksesi moottoripyörällä!
7.Moottoripyöräsi ei koskaan soita sinulle kesken pokeri--illan ja vaadi tulemaan kotiin!
8.Moottoripyöräsi tuntuu aina vain paremmalta mitä enemmän sillä ajat!
9.Moottoripyörällesi ei tarvitse osoittaa huomiota jokaisen ajon jälkeen!
10.Moottoripyöräsi ei vaadi koskaan sinua ostamaan kukkia tai timantteja!
11.Moottoripyörä-ongelmistakin pääsee ryhmässä sfnet.harrastus.mp paljon halvemmalla eroon kuin vaimosta lakimiehen avustuksella.
12.Moottoripyöräsi ei koskaan naura sinulle!
13.Moottoripyöräsi ei inhoa vanhoja pyöriäsi!
14.Moottoripyörän voit myös todella omistaa!
15.Moottoripyöräsi ei varaa kylpyhuonettasi tuntikausiksi!
16.Moottoripyöräsi mielestä kommenttisi eivät koskaan ole sovinistisia!
17.Moottoripyöräsi ei koskaan lähde baanalle toisten moottoripyörien kanssa ilman sinua!
18.Moottoripyöräilyä kohtaan mielenkiinto vain kasvaa iän myötä 19.Moottoripyöräilystä innostuminen ei johda elinikäiseen katastrofiin!
20.Moottoripyörälläsi ei ole vanhempia!
21.Moottoripyöräsi ei koskaan anna katteettomia lupauksia!
22.Moottoripyöräsi ei vaadi sinua luopumaan pubi-illoista!
23.Moottoripyörällesi ei tarvitse osoittaa rakkauttaan, riittää että nautit siitä!
24.Moottoripyörälläsi ei ole päänsärkyä!
25.Moottoripyöräsi ei koskaan kysy onko tämä ensimmäinen kertasi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 13:59

Todisteet olemassa

Nuori poika oli saanut isyyssyytteen, mutta kiisti kaiken oikeudessa.
- Minkälaisia todisteita tästä asiasta muka on olemassa? hän tivasi.
- Lapsihan on täsmälleen teidän näköisenne, tuomari sanoi.
- Syytätte väärää miestä, syyttäkää isääni! Hän se on ennenkin tehnyt
minun näköisiä lapsia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 14:11

Timo T.A. Mikkonen meni ravintolaan sammakko päässä. Tarjoilija kysyi: "Mikä tuo on"? Sammakko vastasi: "En mää vaan tiedä, mutta se alkoi peräpukamista". Hah, hah, haa...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 20.05.2011 - 14:47

Kiinalainen, suomalainen ja ruotsalainen kohtasivat hyvän haltian joka lupasi täyttää heidän toiveensa jos he hyppäisivät pilvenpiirtäjän katolta ja huutaisivat samalla toiveensa.
Kiinalainen aloitti. Otti pitkän vauhdin katolla, ponnisti reunalta ja huusi "rice !".
Kiinalainen putosi pehmeästi riisikasaan ja eleli loppuelämänsä yltäkylläisyydessä.
Tuli suomalaisen vuoro. Vauhti, ponnistus ja huuto: "money" ja pehmeä rahakasa odotti alhaalla.
Ennen ruotsalaisen vuoroa alkoi sataa tihuttaa vettä ja katto muuttui liukkaaksi. Ruotsalainen otti kuitenkin reippaan vauhdin ja lähti juoksemaan, ponnistusvaiheessa jalka kuitenkin lipesi ja kuului huuto "o´shit !"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 16:53

Pikku-Liisa oli kallella yötä,he nukkuivat samassa sängyssä.Kumpikaan ei saanut unta,kysyi Kalle,voinko työntää sormeni napaasi?
Mikäs siinä Liisa vastasi.Hetken päästäLiisa,ei tuo ollutnapani.
Ei se ollut minun sormeni Kalle hihitti.
Sen jälkeen uni maittoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 17:05

Tappouhkaus ruohokentällä

Presidentti Clinton käveli talvella ulos Valkoisen Talon ruohokentälle.
Juuri hänen edessään luki; "Presidentin täytyy kuolla" virtsalla kirjoitettuna pitkin lunta.
Clinton oli raivoissaan. Hän räyhäsi Salaisen Palvelun miehille ja huusi:
"Tuolla kirotun ruohokentällä on tappouhkaus!
Ja se on kirjoitettu virtsalla! Hänen on täytynyt seistä kuistilla, kun hän on tehnyt sen.
Missä hemmetissä te kaverit olette oikein olleet? Haluan tietää kuka sen teki ja haluan tietää sen NYT."
Salaisen Palvelun miehet juoksivat ovesta ulos. Samana iltana agenttien päällikkö lähestyi Clintonia ja sanoi:
"Herra Presidentti, meillä on sekä huonoja että todella huonoja uutisia. Kummat haluatte kuulla ensin?"
"Kertokaa minulle huonot uutiset ensin" sanoi Clinton
Agentti vastasi: "Sir, me testasimme näytteen virtsasta. tulokset tulivat juuri. Virtsa kuuluu Al Gorelle."
"Voi hyvä luoja," Clinton sanoi, "Tunnen itseni petetyksi! Minun oma varapresidenttini! Mitkä ovat todella huonot uutiset?"
"Sir, käsiala on Hillaryn."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 19:15

Laiva törmäsi karille merellä ja onnettomuus vaikutti varmalta. Ihmisille tuli hätä, huudettiin apua ja voivoteltiin. Suurin hätä oli laivan kapteenilla: - Onko joukossa matkustajaa, joka osaisi veisata virren? Kukaan ei muistanut, voivoteltiin vain. Kapteeni huusi: Onko ketään, joka osaisi edes jonkun kirkollisen toimituksen?
Pohojalaanen ilmoittautui: - Mää voin kyllä koota kolehrin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 16:47

Suomalaiselle ja japanilaiselle tuli baarissa riitaa ja he lähtivät ulos tappelemaan. Heti alkuun japanilainen pajautti karateiskun ja suomalainen meni tyrmään 10 minuutin päästä herätessään suomalainen kysyi ” mikä se oli” ja japanilainen vastasi ” se oli karateisku ja se on meiltä japanista”. No eipä mitään tappelu jatkui ja taasen japanilainen esitti tällä kertaa karatepotkun ja suomalainen meni tyrmään puolen tunnin päästä herättyään suomalainen jälleen kysyi ” mikä se oli ” ja japanilainen vastasi ” se oli karatepotku ja se on meiltä japanista”. Sisuuntunut suomalainen jatkoi tappelua ja viikon päästä sairaalassa japanilainen heräsi ja suomalainen oli vierellä ja nyt japanilainen kysyi ” mikä se oli” johon suomalainen vastasi ” se oli Tojotan tunkki ja sekin on teiltä japanista”

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 08:15

R-vikainen kyseli ja sai vastauksen:

Mitä eloa on hiilellä ja lotalla?

En tiedä kuului vastaus.

Selitys.

Molemmat alkaa ällällä paitsi hiili!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 05:03

Rekkakuski antoi blondille kyydin. Blondi seurasi koko ajan miten kuski liikutteli vaihdekeppiä ja lopulta sanoi:
- Kun teillä on muutenkin riittävästi hommaa auton ajamisessa, niin voinko minä sekoittaa bensiiniä puolestanne?