Onko tämä parisuhteen ongelmien ydin?

Tässä vähän Pappa4 lainaan. "Naarasleijonat yleensä saalistaa ja hoitaa pesuettaan. Urokset taas noukkivat parhaat päältä". Onko nykymeno enemmän omiaan naisille? Onko mies ajautunut liian etäälle juuriltaan? Ainakin meidän perheessä, kun tuota yritän toteuttaa, niin johan naaras karjaisee.. Ja (yrittää) laittaa uroksensa ruotuun..

Avainsanat: parisuhdeongelmat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2011 - 14:15

Huh huh, johan miestä nyt kiusataan. Olen sitä mieltä, että antaa mennä jos on mennäkseen, mutta
vieköön jäteastian mukanaan ja häippäsköön.
Olen vähän nyt liian vapaa näihin vastaamaan, mutta himot kait ne on leskelläkin, kun ne olivat hiirelläkin.
Tunnustan kaikessa rauhassa, että kyllä ihminen kaipaa hyvää ystävää vierelleen, olipa sitten neito tai
naitu, tai vallan jätetty tai jäänyt. Kaikella on aikansa auringon alla, sanoo Saarnajakin Isossa kirjassa.
Ei naisen kannata kovin suurta murhetta kantaa jos kaveri on menevää sorttia, laittakoon miehelle vaihto-
kalsarit mukaan ja leima takapuoleen ja vielä kyltti: Ei palautusoikeutta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2011 - 11:13

No niinhän meillä naarailla on tapana karjaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 11:20

Yllättävä tulos: Pitkä suhde, vähemmän orgasmeja.
www.studio55.fi/lahipiirivoi...ml/1323483

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 12:08

Jonkinlaista tasapuolisuutta peräänkuulutan...Tai ainakin sitä, että silloin, kun ei jaksa arkea pyörittää, osaa pyytää apua kumppanilta, tai ainakin toinen sitä tarjoaa, jos toinen ei pyytää huomaa...Se on sitä oikeaa kumppanuutta,autetaan toista mäessä, on asia sitten mikä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 17:04

Kyllähän me naiset tahdotaan aina ne ohjakset käsissä pitää.Ei siitä minnekkään pääse.

Lisätty: 21.05.2011 - 23:23

On naisiakin jotka menee kun mies ahertaa työn kimpussa .Kokee jätetyksi ja hylätyksi rakkaus asioissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 19:37

Joku julkkis tai muuten vain viisas totesi kerran, että "Avioliitto sujuu hyvin niin kauan, kuin mies tekee tismalleen niin kuin vaimo sanoo".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.05.2011 - 22:43

Tiedä tuosta väittämästä, mutta meillä se on uros, jolla pitää olla oma lauma. Naaras pysykööt kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 16:29

Kyllä nykyään isätkin hoitavat joten katson että tasapuolisuutta on tullut jo jonkin verran..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 08:12

Kyllähän se tosi on, että mies on perheensä pää. Vaimo on kaula, joka sitä päätä heiluttaa ja välillä karjaiseenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 04:57

Tuohon en uskalla ottaa kantaa, vaikka mieli tekisi.