perhe-elämä koetuksella?

Ovatko jääliekkoilijat jotenkin poikkeus? www.mtv3.fi/viihde/plustv/ur...ml?1331890

Avainsanat: leijona elämää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2011 - 08:36

Onhan se varmaan raskasta, kun puoliso on paljon maailmalla. Mutta tässä tapauksessa rouva on varmaan jo ennen Jutiin tutustumistaankin tiennyt, ettei tätä miestä paljon kotivohvalla saati hellan äärellä näy. Oma mieheni on yleensä aina viikot toisella paikkakunnalla, mutta se on itsestä kiinni, miten elämänsä järjestää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 20.05.2011 - 08:50

Tuollaistahan se on - keikkamiehen työ ja perhe-elämä. Serkkuni mies on myös viikot toisella paikkakunnalla töissä rouvan ollessa yksin kotosalla. Ei tuo ainakaan minulle elämäänsä valita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 08:55

Naarasleijonathan yleensä saalistaa ja hoitaa pesuettaan. Urokset taas noukkivat parhaat päältä.

Ei minusta oikeastaan mitään outoa tässä asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 08:58

Kokemuksen syvällä rintaäänellä,ei mitään ihmeellistä maan päällä...käytäntö kouluttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 09:00

No voi sun kanssas sentään rouva Maria Jutila. Olet aviossa ollut Timo Jutilan kanssa vähän aikaa,
sitä en tiedä onko teillä lapsia, mutta Timo Jutilan vaimo oli varmasti myös paljon lasten ollessa pieniä
paljon yksin. Ei ne jääkiekkoilijat mitään erikoistapauksia mielestäni ole, vaikka siltä taa on jokunen
päivä tuntunut.
On paljon perheitä, joissa työn ja ammatin vuoksi ollaan erossa viikkoja ja kuukausia, menemättä nyt
niihin vuosiin, joita niitäkin löytyy.
Maria vaimo on varmaan siinä suhteessa hyvässä osassa, että ei joka euroa tarvitse pyörittää,
mihin sen käyttää. Voi viihdyttää itseäänkin jos aika käy liian pitkäksi., ilman oman puolison kainaloa.
En tarkoita vieraissa käyntiä, vaan aivan tavallista kulttuuri-, kirjallisuus-, ja matkustusmahdollisuuksia.
Olin minäkin kahden pienen lapsen äiti v.1961 ja 1962, jolloin haikara yllätti lähekkäin meidät.
Mies oli viikot toisella puolella Suomea. Ja äitiyslomaa minulla oli silloin kaksi viikkoa vain kummankin
lapsen jälkeen. Olin yksityisellä työssä, en tiedä mitä työaikalait olisivat sanoneet.
Leipä oli hyvää, mutta en sentään päässyt lööppeihin. Minua todella kiukuttaa nämä tälläilijät lööpeissä.
Milloin rakastutaan 5 kerran ihanasti, salassa seurusteltu jo kuukausia. Mitä ne muut rakkaudet ovat olleet ja mitä ajattelee entisten rakkauksien lapset. No anteeksi Matula, menin jo asian viereen, mutta saankin aiheestasi yhden vihjeen kysymykseen. Eikös se ole sitten makiampaa se rakkaus, kun on erossa oltu joku päivä tai viikko, ei se kummosempaa erossa ole jääkiekkoilijoilla ja vaimoilla kuin
meillä tavallisilla muijillakin.

Lähteet:
ilman googlea vuodatin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 09:08

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 09:39

Ilmeisesti Jutilan perheessä ei ole piikkurahasta puute. Rouva Jutilahan voi harrastaa mitä ikinä lystää, kyllä sen ajan saa kulumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 10:34

Voi voi sun sentään! Olikohan tämä haastattelu nyt emännän ajatus ollenkaan? Vai kenties yritys puhdistaa Jutin "kotiinpaluun" aiheuttamaa hässäkkää? Kulissit ennenkaikkea ja silleen.Ihmisiä ne on nuo julkkiksetkin.Voisvat vaan joskus muistaa sen itse....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 10:58

No ei sen kummoisempia kuin muutkaan, olen samaa mieltä girasolin kanssa, että nyt yritetään puhdistaa leijonien kotiinpaluuseen liittyvää hässäköintiä, joukkueenjohtajat kun eivät pystyneet oikein näyttämään hyvää esimerkkiä pelaajilleen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.05.2011 - 22:38

Liki parikymmentä vuotta tottunut siihen, että ukko on viikot pois kotoa. Minä kestän sen, mutta ukko elää edelleenkin poikamieselämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2011 - 23:32

Niitä aika paljon perheitä että toinen tai toinen poissa kotoa viikottain.Ei siinä auta olla ennakkoluuloinen.Mutta se luo oivan mahdollisuuden ,jos on vilpin vikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 16:27

No jo pitäisi tietää mihin on ryhtynyt, joten täytyy sopeutua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 04:49

Sellaista jellona elämä taitaa olla. Mutta on meitä muitakin vaimoja ja äitiä joiden miehet matkustavat työn perässä, uhrauksia joudutaan tekemään itse kukin.