Onko teillä kokemuksia tjäreborgin palveluista? lentokenttäkuljetukset (sivuilla sanottiin ettei opas aina tule hotellille asti)

Avainsanat: varna kultahietikko tjäreborg

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.05.2011 - 13:33

"opas aina tule hotellille asti" tarkoittaa sitä, että opas ei todellakaan tule sinne.
Kyllä sinä kuitenkin perille pääset, jos olet ostanut lentokenttäkuljetuksen. Se ei aina kuulu matkan hintaan, vaan joskus se täytyy ostaa erikseen. Kannattaa tarkistaa kuuluuko kuljetus matkan hintaan.
Muistaakseni Tjäreborgilla on tämä käytäntö Bulgariassa.
Muista ostaa lentokenttäkuljetus myös matkakumppanille.
Ruksattavia lisäpalveluja on niin paljon, että jostain saattaa unohtua tarpeellinen ruksi.

Lisätty: 19.05.2011 - 23:12

Kyllä siellä on kentällä joku neuvomassa mihin bussiin mennä. Monesti opas käy aulassa kertomassa mikä porukka on tulossa ja jatkaa sitten seuraaviin hotelleihin bussin matkassa.
En usko, että hotellin kanssa tulee ongelmia, vaikka siellä ei opas olisikaan neuvomassa. Passi ja varaus tiskiin vain, niin kyllä se siitä selviää.
Pois lähtiessä kannattaa seurata hotellikirjaa, että milloin noudetaan. Kyllä he hakevat vaikka huoneesta, mutta siitä ei varsinaisesti kehuta.
Törmäsin kerran kanarialla illalla lähes shokissa olevaan nuoreen mieheen, kun aamulla oli lähtö ja kaveri ihmetteli, että "Miten ihmeessä minä osaan siihen bussiin?" Sanoin hänelle, että olet yhdeksältä tässä samassa paikassa ja anna passisi olla tuolla narikassa, kun et ole sitä tähänkään mennessä ottanut.
No kaveria ei aamulla näkynyt ja kerroin siitä oppaalle, joka läksi etsimään, mutta ei löytänyt. Bussi lähti ilman häntä ja opas oli puhelimessa koko ajan matkalla kentälle. Lopulta mies löytyi, oli mennyt nukkumaan johonkin toiseen bungaloviin. Tuotettiin taksilla perässä koneeseen, mutta sai maksaa kyydin itse.
Mies ei ollut sanottavammin humalassa, jos ollenkaan, eikä vaikuttanut olevan pahasti pilvessäkään, mikäli minä osaan moista arvioida. Hän oli kokenut jonkun trauman ja ajatus pätki ehkä sen takia, mutta kotiin pääsi.
Asioilla on tapana järjestyä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.05.2011 - 14:52

Jos matkaasi kuuluu myös lentokenttäkuljetus, bussissa on opas joka kyllä ilmoittaa, milloin minkäkin hotellin parkkialueella ollaan joten osaat jäädä oikeassa paikassa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 15:31

Juuri niin kuin Tuutikki tuossa edellä sanoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 15:46

Aina on ollut Tjareborgilla hyvä palvelu : ) Rohkeesti reissuun vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 15:49

Näin kävi Teneriffan reissulla. Itselläni ei ollut kieliongelmia, mutta hotellissa tulkkasin muutamalle ummikkomatkustajalle.

Yleensä lentokentällä vastassa ja ohjaa autoon. Sitten häviää maisemista. Ulkomaankieleinen kuljettaja jättää hotellin eteen, jos satut saamaan selvää puheesta mikä hotelli on kyseessä. Siellä sitten yrität tulkata itse mikä huone ja missä.
Paluumatkalla taas tulee ulkomaankielinen kuljettaja hakemaan ja oppaista ei ole tietoakaan. On sitten kuitenkin lentokentällä ohjaamassa oikealle lähtöselvitystiskille.

Ummikolle ongelmallinen palvelu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 19:13

En muista matkaa, jolloin opas ei olisi tullut hotellille saakka. Ainoastaan niillä reissuilla, joissa ilmoitetaan ettei opaspalveluja ole tarjolla so. kohteessa ei ole lainkaan opaspalveluja.

Lisätty: 19.05.2011 - 23:55

Kannattaa kysyä oppaalta bussimatkalla, jos jotain jäi mielen päälle ja pyytää häntä tekemään sitten tarvittavat järjestelyt. Asiakkaita vartenhan he siellä kohteessa ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.05.2011 - 22:25

Tjäreborg on aina ollut sieltä halvemmasta päästä, joten palvelukin on sen mukaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 16:17

Lentokenttäkuljeus taatusti toimii ja pääset hotelliisi vaikka opasta ei mukana olisikaan...
Opas taatusti on lentokentällä ja ohjaa autoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 04:36

Näin on, matka on kyllä kentältä hotelliin järjestetty, vaikkei opasta olisikaan.