Mikä olisi kiva ja rauhallinen paikka nuorelle pariskunnalle Euroopassa? :)

Lisätty: 19.05.2011 - 16:28

Joo siis tässä vähän tarkemmin eli meilellään rantaloma ja rauhallisella paikalla tarkoitan että saa siis olla ihmisiä mutta ehkä ei niin bile ihmisille hotelli tai et parvekkeet ei oo ihan kiinni toisissaan et sieltä sit vaan vilkutellaan muille, niinku monessa oon huomannu että on. Maurius on käyny mielessä vaikka ei nyt olekaa euroopassa mutta jtn sen tyylisiä. Kiitos vastauksista, mutta jos vielä ihmiset osaa kertoa paikkoja niin olis kiva..:)

Avainsanat: romanttinen rauhallinen matka lomamatka pariskunta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.05.2011 - 13:16

www.homeaway.fi/index.cfm/tg...tinen-loma

tässähän niitä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.05.2011 - 12:22

Bratislava on tosi kiva pieni kaupunki. Siitä hyvät junayhteydet mm. wieniin ja prahaan. Suosittelen kovasti, varsinkin nyt kun kisahuuma on sieltä ohi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 12:30

Tuli mieleen Sylt.
Rauhallisuudesta en tiedä, enkä paljon muustakaan, kun en ole käynyt, mutta useasti on tehnyt mieli. Ei ole edes kovin kaukana.
www.matkavinkit.fi/2009/03/2...anmerella/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 12:43

Mitä rauhallsiella tarkoiettaan, vaikea määritellä. Jos ei lähimaillakaan saa olla juuri ketään, mene vaikeaksi. Tarkoitatteko jotain kaupunkia vai mitä? Hiemn lisämääritlemiä - silloin voi jotain ehdottaakin. Kaupungeissa on aina enemmän tai vähemmän muita myös ja ns. rantalomapaikat taas eivät kovin rauhallisia ole. Haluatteko myös nähdä siellä jotain?
Aika miellyttävä on mielestäni Symin saari Rodoksen läehllä, sinne pääsee Rodokselta laivalla. Hotellin voi varata varmaan netin kautta. Toki päiväretkeläisiä tulee laivoilla mutta viipyvät vain hetken. Saari on ainakin romanttinen, kaunis.
Myös Rodoksella on kylä nimeltä Pefkos, AM myy sitä Lindoksen kohdalla, hotellin nimi on Stella view. Siellä on mielestäni rauhallista, hotelli ei ole keskellä kylää vaan rinteessä kivalla paikalla. Lähellä ei ole mitään häiritsevää eli ei tiheästi muita majoitusrakennuksiakaan. Kylässä on erinomainen ranta ja hotellin allasaluekin on ok. Lähellä on Lindos jonne on mukava mennä vaikka illalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 13:00

Kreikassa pieni merenrantakylä nimeltä Parga.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 13:07

Intian valtameressä uinuva trooppinen paratiisi Saychellit.
Sinne menisin jos olisin vastaavassa tilanteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 19.05.2011 - 15:05

Minä veisin mielelläni rakkaani Mauritiukselle. Ei se kyllä ihan Euroopassa ole...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 15:35

Saari, mantere, kaupunki- vai rantaloma?? Tarkennusta, please.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 15:38

Maltan saarelle minä matkustaisin. On kokemuksen arvoinen paikka ja rauhallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 19:16

Minäkin lähtisin Maltalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 19:16

Mauritius on takuu varmasti romantillinen kohde,mun pikku perheen jäsenet olivat siellä häämätkalla sekä viime talvena viisivuotislomalla.Snorklailivat ja ajelivat skooterilla ympäri saarta yms.leppoista eloa.Kehuivat ruokaa,sillä siellä intialainen,ranskalainen ja afrikkalainen keittiö sekoittuvat suloisesti,Tuliaisina sain erinomaista maustesormisuolaa.Matka suht.pitkä muttei aikaeroa ;-) Seychellit saattavat olla vieläkin rauhallisempia,ei tietoa,jotenkin mielikuva,että on matalaa laakeata ja vettä sekä koralleja...Lähempänä viehättäviä Kreikan saaria esim.Corfu,Ithaka yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.05.2011 - 22:23

Meidän nuoret kävivät Pariisissa - tykästyivät kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 09:54

Sisilia tai Toscana. Ryanairilla on halvat lennot Trapaniin ja Pisaa. Itse olen lähdössä kohta Viareggioon, 20km Pisasta. Samalla reissulla on tarkoitus tietysti piipahtaa junalla Firenzessä ja Luccassa. Pisan lentoasemalta menee juna suoraan Firenzeen. Keskustaan on melkein kävelymatka.

Lähteet:
www.emmeti.it/Welcome/Toscan...ex.uk.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 11:27

Aikoinaan olin Kosilla. En tiedä miten paikka on muuttunut, mutta silloin oli hyvin rauhallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 04:35

Nuoriso kehuu Pariisia, olisiko se sitten se?