Kesäleskenä?

Mitä minulla on oikeus/velvollisuus tehdä kesäleskenä?
Ehdotuksia, tarinoita?

Lisätty: 26.05.2011 - 13:00

Hyviä vastauksia, mutta enhän minä voi valita parasta, koska silloin salaisuus paljastuisi! ;-D
Äänestäkää siis te!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.05.2011 - 11:31

Pistähän itses johonkin kivaan urheilu harrastukseen kiinni, niin ei tule metkuja mieleen ja kuntosikin kohenee...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.05.2011 - 11:43

Kirmaile kesälaitumille, kuten tuo profiilikuvassasi oleva sonni.
Onkohan ruoho vihreämpää aidan toisella puolella?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 11:43

Silloin täytyy juosta kanaa suurempien kaksijalkaisten perästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 11:48

Tehdä enempi kuin pientä pintaremonttia;kotona tietty ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 12:02

otappa ja vuokraa / osta / lainaa Marilyn Monroen Kesäleski leffa ( Seven Years Itch ), josko sieltä virikkeitä irtoaisi :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 12:28

Tee mitä ikinä lystäät, matkusta, rellestä, nauti elostasi. Kesä kun on mennyt, syksy saapuu ja taas koittaa arki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 12:55

Sinulla on oikeus nauttia kesälesken päivistä sydämesi kyllyydestä.Oikeuksia varmasti löytyy paljonkin.
Muista, että sinulla ei ole oikeutta löytää itseäsi aamulla vieraan uhkean povipommin vierestä.
Jätä ne vierailut sinne unelmien hautomoon.Korkeintaan voit sivusilmällä vilkuilla miltä maailman
tyttöset vaikuttaa kesälesken näkökulmasta. Mutta älä viettele heistä yhtäkään.
Mutta Sinun täytyy pestä matot, pyyhkiä lattiat ja ikkunat kirkkaiksi, siksi kunnes oma tyllerösi
saapuu kotiin.
Ja muista ajaa partasi viimeistään saman päivän aamuna kun kohtaatte. Laita vaikka RocenRollia
kainaloon pieni tujaus. Silloin huomaat, kuinka iloiseksi vaimosi tulee, kun huomaa, miten reipas ja
tyylikäs hänen kultansa onkaan.
Toivotan Sinulle kesälesken pyörryttäviä päiviä, vaikka mahdollisuuksia on paljon, kyllä Sinä ne kestät.
Olet kultasi saapuessa kotiin yhtä pirteässä kunnossa kuin profiilikuvasi uros on.

Lähteet:
Toiveuniko?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 13:01

Kyllä ainakin kesäterasseilla piipahtaminen hyvässä seurassa kuuluu kesäleskeilyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 14:07

Minä olin vähän aikaa juuri vapaalla. Mieheni oli poissa viikon. Olin silloin pikku mustissa housuissa ulkona, ilman minkäänlaisia muita vaattenrippuja. Siivosin pihan komiaksi ja sain samalla auringon valoa.Koko aika meni ihan siivoomiseen. Että koitahan jotenkin yllättää kultasi .Kyllä se sieltä yhteisistä asioista sittenkin paras löytyy. Mieheni oli iloinen kun kotiin saapui. Voit laittaa vaikka itsesi ruokaremonttiin siksi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 19.05.2011 - 15:18

"Jääkiekkomaalivahti oli kesäleskenä, koska vaimo oli matkustanut viikoksi Kanarialle. Joka ilta hän heitti kolikolla kruunaa ja klaavaa, lähtisikö kapakkaan vai jäisikö kotiin. Eräänä iltana hän joutui heittämään kolikkoa seitsemän kertaa, ennen kuin pääsi lähtemään kapakkaan."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 15:27

Kaikkea sellaista mikä tuntuu hyvälle ja kiinnostavalle loukkaamatta ketään osapuolta. Voisin vastata pidempäänkin, mutta ehkä juuri sinä itse tiedät mitä teet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 19:19

Kaikkea mitä mieli tekee, kunhan tekee sen muita ja itseään loukkaamatta ja pystyy katsomaan seuraavana päivänä peiliin. Eiköhän se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 08:12

Niitä asioita, joista olet joutunut parisuhteen vuoksi tinkimään. Ei nyt tietenkään ihan mitä vaan. Mutta sellaisia, joista saa lisää virtaa.. ehkä tiedät itse paremmin mitä kaipaat. Niin, että siitä on hyvä fiilis vielä jälkeenkinpäin. Pidä itsesi miehenä. (ei tarvetta siveysvyölle) : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.05.2011 - 22:19

Tee kaikki se mitä olet aina halunnut - säädyllisyyden puitteissa tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 05:28

Vai kesäleskenä, ensin toteutat kaikki salaiset haaveesi. Nyt voit tehdä mitä vain itse haluat, hitsi olisi muuten aika nasta kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 02:29

kysellä voit
mutta älä ihmeessä rupea kertomaan (kehuskelemaan) ....