Taidelainaamoista on tullut yhä suosituimpia. Oletko koskaan lainannut kotiisi esim. juhliin taidetta?

Suomessa on noin 40 taidelainaamoa.

Avainsanat: taiteen lainaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.05.2011 - 09:19

En tarvitse taidetta lainaksi ,minulle riittää nämä taiteet mitä minulla on ennestään.Taitaa olla enemmänkin äveriäitten puuhaa taide lainaus.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille taidelainauksen kohdalta. en ole koskaan ajatellutkaan lainata. Kodissani on
jokunen iso ristipistotyötaulu ja ne olvat itselleni arvokkaammat kuin lainaamoiden taulut.
Ja toisekseen en ymmärrä taiteesta oikein mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.05.2011 - 08:13

isommat kekkerit vietetty juhlapitopaikoissa,
kotona pienimuotoisia ja niihin riittää taide mitä kotona on.

mutta varmasti hyvä liikeidea tuokin, taidelainaamo.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 19.05.2011 - 08:20

Bisnestä tuokin, ei kyllä tule omalla kohdalla koskaan aiheelliseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 08:21

En ole lainannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 08:50

Ei ole tarvinnut lainailla, olen tyytynyt kotonani olevaan taiteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 08:57

En ole lainannut mitään taidetta, minulla on perittyjä arvokkaita tauluja itselläni riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 10:17

Enpä ole lainannut, tosin meidän paikkakunnalla ei tähän ole edes mahdollisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 11:20

Ei ole tullut lainattua.
Mahtaisiko tuo jonka Jumppis linkitti matkakuvakysymykseen, lainata taidettaan kesäjuhliin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 11:32

Eipä tule lainattua ei taida olla ihan meikäläisen juttu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 11:41

Tuo ei ole edes mieleeni juolahtanut. Josko juolahtaisi se menisi hyvin äkkiä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 11:49

Taidelainaamon vuokrista pikkulisätuloa taiteilijalle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 12:51

Kotiin en ole lainannut missään tarkoituksessa, omat taulut riittävät kyllä. Hyvä idea sinänsä, tutustuttaa taiteeseen ja sen merkitykseen. Moni lainaaja kuulemani mukaan lunastaa työn itselleen. Taisi olla Helsingissä Richardinkadun kirjasto joka tuon toiminnaan aloitti, siitä on aikaa. On varmaan levinnyt muuallekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 15:28

Hyvä idea. Itse en halua lainata vaan ostan omaksi sen mitä tarvitsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 19:20

Rickhardin kadun kirjastosta voi lainata taidetta kotiin, uteliaisuuttani kävin kirjastoreissullani katsomassa. Lainaaminen ei ole tullut ajankohtaiseksi. Kotona on muutama peritty taulu ja jossain vaiheessa ostan tarkan harkinnan jälkeen joitakin tekeleitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.05.2011 - 22:17

Onnekseni olen tavallinen ihminen jonka koti on mitä on. Jos tänne ei voi tulla, niin pysykööt poissa. Hienostelemaan ja mielistelemään en ala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 05:26

En ole lainannut, enkä taitaisi uskaltaakaan. Ihan omilla teoksilla mennään jatkossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 16:37

Ei tulisi mieleenkään. Miksi pitäisi lainata taidetta?