Jos maailmassa olisi vain 100 ihmistä, kuinka sinun kävisi?

Täältä lisää; www.mtv3.fi/helmi/kuudesaist...nun-kavisi

Lisätty: 19.05.2011 - 07:36

Kyllä tämä tietokone ei tekis leipää. Kyllä täytyisi hevonen ja aura kesyttää jos leipää meinais syödä!
No olishan se kalastus ja hylkeenpyynti vaihtoehto.

Avainsanat: 100 etuoikeutettua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2011 - 19:49

Tuon kaavion mukaan kyllä nykyisessä elämässä on käteen tullut huomattavan hyvät kortit...., joten taas aamulla on parempi vaan tyytyväisenä tallata työmaalle tietokoneen ääreen samalla nauttien raikkaasta kevätilmasta....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2011 - 19:59

En taitaisi olla tuon sadan joukossa...
Mutta mahdottomuus kaavio...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 20:33

Kylläpä sitä taas on iloinen, kun saa napsutella tietsikalla ja suht'koht' hyvin voida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 22:16

Täytyy sanoa, että munkki kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 23:44

Jos sitä sitten olisi niiden sadan joukossa, niin varmaankin lähtisin etsimään sopivaa sulhasta...Lisääntymään olisi varmaan tarkoitus käydä, että luku saataisiin isommaksi.Eli perhettä perustamaan!Niin siinä varmaan kävisi : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 23:50

jos olisin noiden sadan joukossa,
olisin yksi niistä seitsemästä jolla on oma tietsika
ja se ainoa jolla on jonkinlainen koulutus ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 07:50

Minä oliin se kaunis tulppaania esittävä kaaviokuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 19.05.2011 - 08:15

Ilmankos lotossa ei ole täysosumia tullutkaan, olemmehan jo syntyessämme saaneet jättipotin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 08:22

Eihän tuossa kovinb kehnosti näyttäisi käyvän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 09:04

Ei kamalan paljoa muutosta nykyiseen tulisi. Osaan leipää hankkia ei tarvitse täältä poistua.En ole koskaan ollut yhteisöön kuuluva.Ainakin koen niin.Jos en onnistu niin kuolo korjaa sadon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 10:56

Euroopassa ollaan ja ruokaa on aina liikaa.
Amerikkalaisilla on tiskipöydässä se ihme viemäri ja meillä minä olen se, joka yrittää hävittää tähteet moolokin kitaan.
Tietokoneiden määrää en edes muista, montako niitä on ollut.
Kieliä olen opiskellut vaikka mitä, mutta todistuksen mukaan en osaa edes äidinkieltäni.
Ilmassa ei ole valittamista. Tuhkapilvikin osui tuntien tarkkuudella matkapäivieni väliin.
Koulutukseni taso on tasan se, mitä halusinkin ja sillä on pärjätty.
En muista, olisinko joskus valittanut mistään? En edes äänestänyt persuja.
Kyllä meille hyvät kortit on kaikille jaettu, mutta jollain on kuitenkin se värisuora.
Saa olla minun puolestani. Silloin en vain nokita.
Suomi-klubille olisi kyllä tulossa lisää pelaajia vaikka millä mitalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 11:39

Jos noiden joukossa olisin, niin kalastuksessa onnistuisin.
Nytkin verkossa aamusella 8 isoa kuhaa.
Hienoa olisi, jos olisi sellainen tietsikka, joka cd-asemasta lykkäisi ulos muna-anjovis voileivän.
Noista eurooppalaisista asuisin yksin suomessa, joten ei olisi kieliongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 09:14

hyvin,huonosti tai hyvinhuonosti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 05:26

En olisi tuossa joukossa.