Katseletteko napsun matkakuvia?

Minä niitä katselen ja nautiskelen,kun itse en ole matkustellut ulkomailla.Kiitos teille,kun olette jakaneet kuvianne meidän muiden kanssa.Kuvien katselu on mukavaa ajankulua.

Avainsanat: matkailu avartaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2011 - 08:12

Kävin Tasseissa ja sinne oli varastoitu muutama sata erilaista; www.mamamia.com.au/weblog/20...-nsfw.html

Kysyjän kommentti

No ompas paljon malleja härsvärkillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 18.05.2011 - 08:01

Silloin tällöin tulee katseltua. Valitsen vain aakkosen ja sieltä sitten tsekkailen kuka missäkin on käynyt valokuvakonettaan käyttämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 08:19

Kyllä tulee katseltua, ja välillä tulee omia napsuttelujakin laitettua katseltavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 08:20

Katselen aina silloin tällöin. Itsekin jokusen lisännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 18.05.2011 - 08:23

Liittyessäni napsuihin lisäsin tänne jonkin verran kuvia menneiltä matkoilta ja tietysti katselin muiden kuvia lomasta haaveillen. Nyt taitaa olla pari vuotta hiljaisempaa matkojen suhteen kun nuo tytöt on niin pieniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 08:44

Toisinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 08:50

Joskus katselen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 09:40

Joskus on katsellut ja kauniita kuvia on ollut siellä.Samoin en ole käynyt ulkomailla niinkuin sinäkään kissaäiti. Mutta Ruotsi on maa jossa olen käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 09:49

Aika usein katselen koska matkailu kiinnostaa sekä kaikki ne upeat kuvat napsulaisten matkoilta.
Ps. Jumppis onkin paneutunut itse aiheeseen...avartavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 09:52

Silloin tällöin katselen mutta se vaatii katsellakseen aikaa. Minä matkustan se myötä kun muuten entee sitä.
Välillä vähän pännii kun itselläkin olisi kauniita kuvattavaia mutta en osaa niitä tänne laittaa. Enkä tiedä oiken siitä jutskusta tuon taivaallista. Ei ole opee paikalla joka neuvoisi.
Mutta onhan näitä ihania ystäviä täällä jotka muista meitä muita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 09:53

Samaten , kuten jotkut kanssasisareni, en ole paljon käynyt ulkomailla ja enään en lähdekkään
luultavasti. On mukava katsella paikkoja, varsinkin kaukaiset maat, joita tuskin olen tiennyt edes olevan olemassakaan.
Pieni toive matkailijoille, jos se ei ole aivan mahdoton toteuttaa, laittakaa vaikka joku sana, mitä
kuva esittää. Joku patsaan nimikin voisi kertoa paljon.
Kiitoksia Teille kuitenkin, kun jaksatte meitä kuvattomia viihdyttää kauniilla kuvillanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 11:34

Tuleehan niitä toisinaan katseltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 11:54

Tietysti katselen! Mukavaa, kun ihmiset jakavat matkakokemuksiaan meille kaikille : ) Varsinkin niitä paikkoja, joissa itse on käynyt, on mukava katsella toisten kuvaamina.Ja tietty ne vieraat matkakohteet kiinnostaa myös.

Itselläni on kamera ollut reissuilla mukana vasta muutaman vuoden, joten ei ole kovasti ollut kuvia, mitä tänne laittaa, mutta eiköhän asia piakkoin korjaannu. 2 reissua lähiaikoina tiedossa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 12:08

tottakai katselen ennen matkaani..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 14:34

Harvoin todella, ehkä pari kertaa olen katsonut joitain kuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 18:13

Enpä ole katsellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 19:48

Kyllä minä katselen ja arvoissani arvostelen.
Kunhan vain aikaa rittää niin se on.

Parhaita mielikuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 11:05

Laiskanpuoleleisesti katselelen ja lisäilen.
Hyvä, että muutamat jaksavat olla aktiivisempia.

Lisätty: 19.05.2011 - 11:10

Jumppis lienee löytänyt tämän keskustelupalstan? keskustelu.plaza.fi/ellit/ih...apaakuvat/
;-)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 13:33

En katso

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 05:23

Kyllä ja paljon. Tykkään tehdä nojatuolimatkoja. Laittakaa vain reissaajat lisää niitä.