Toivoin sadetta ja nyt sitä on saatu, kiitos. Paistaako jossain aurinko? Huomenia napsuille ja mukavaa päivän alkua.

Avainsanat: sade

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.05.2011 - 07:59

Aurinkoista huomenta sinulle sekä myös muille napsulaisille sateesta huolimatta.
Vettä on tullut ihan kiitettävästi. Heräsin viideltä armottomaan kohinaan, aikani kuuntelin, käänsin kylkeä ja jatkoin unia. Seitsemältä ei satanut enää ihan niin paljoa.
Kohta mätänee kaikki istutukset tuonne maahan, niin paljon on vettä maassa. Mutta piakkoin paistaa aurinko. Lupasivat ihan viiden päivän aurinkolämpöputkea tänne meidän seudulle.

Lisätty: 18.05.2011 - 09:06

Kävelin äsken tuolla tiluksilla. Vesi ihan lilluu maanpinnalla, yksi kukkapenkki oli muuttunut lammikoksi. Mihin ihmeessä joudun tuon veden kanssa? Ja lisää on tulossa. Ei enää hymyilytä - ei.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2011 - 07:33

Siitä sitä voi katsella huomennakin; www.raasepori.fi/ajankohtais...aseporissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 07:40

Armasta aamua myös sinulle ystäväni napsussa.Kesä sade hiukset kastaa ja aurinko ne kuivaa,jos sattuu paistamaan:Lappeenrannassa on saatu vettä useampana päivänä ja kyllä se on tehnyt hyvää.Aurinko ei nyt paista,mutta minulla on valoisa mieliala menen tänään kampaajalle ja saan uuden tukan ,jo on korkea aikakin,kun hiukseni ovat,kun petolinnun perse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 07:43

mukavaa päivää myös Sinulle ja kaikille napsulaisille!
jo vain Seinäjoella aurinko paistaa ja sateiden jäljiltä luonto lehahtanut vihreäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 07:45

tääl on sadekuuroja ollut ja näytti yölläkin sataneen .. olen kans oikein tyytyväinen sateeseen ja nyt näytäs et .....aurinkoarmas kuivaavas satehen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 08:19

Huomenia vaan, vettä tulee tasaisena nauhana, luvassa kuitenkin jossain vaiheessa auringonpilkahduskin..

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 18.05.2011 - 08:25

Töihin lähtiessä pilkisti aurinko ihanasti pilven takaa mutta konttorille tultuani oli taasen pilvistä, lämpöä vain +5°C. Hyvää päivän jatkoa sinullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 08:47

Helsingissä näyttääpi harmaalle, ei sada, lämpöä 8 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 08:49

Yöllä oli kova sade, aamulla ei enää satanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 09:11

PK- seudulla tuli yöllä vettä 4 ml ja nyt hyytävän kylmä tuuli. Taivas hiukan selkenemässä, toivotaan jo aurinkoisen kevään tuloa meille kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 09:42

Ei aurinkoa näy.Kova tuuli täällä Jämsänkoskella on nytten ja pilvinen sää.Pilvet keräytyvä isoina harmaina möykkyina taivaalle uskon että kohta sataa.Eilen illalla täällä satoi myös rakeitakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 09:42

Täällä Kanta- Hämeessä oli niin kuivaa että sade oli paikallaan. Metsissäkään ei ole muutakun ihana kosteus ei liikaa. Tämä puhdistaa hyvin luontoa. Perunatkin saanut vettä.Aurinkoa välillä ja kovaa tuulta.10+Justiin tulimme suo kävelyltä olipa hiljaista sielläkin. Ei vesilintuja näkynyt eikä ääniä kuulunut .Suopursut kohta kukkivat ovat isolla nupulla. Ajattelin varpuja kerätä laitan teeaineksiin.
Lupaava kesän alku meillä. Nauttikaamme. Meinaan tehdä voikukka simaa kellariin.Luonnossa paljon mitä voi käyttää ei tarvitse viljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 09:56

Eilen meillä tuli vettä ja ukkonen kävi ravakasti tervehtimässä meitä.
Nyt näyttää olevan pilvistä ei tuule.
Päivällä täytyy käydä ulkona vähän virkistymässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 11:34

Paistaa ainakin Porissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 12:27

No itse en vettä kaipaa eilen illalla sitä tuli riittämiin...
Nyt vietetään kivaa kevät päivää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 14:40

Aurinko paistaa Helsingissä. Vähän on satanut yön aikana, siltä näytti maanpinta aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 19:45

Yöllä sateli päiuvällä paisteli. Mikähän on mökkeilijän mökkeillessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 08:26

Sadetta on saatu jo aika lailla ja aurinkokin paistelee välillä, vaan lisää lämpöä kaipaan.