Mikä on halvin asumisvaihtoehto kossilla?

Olemme ystäväni kanssa lähdössä rinkat selässä reissaamaan (aluksi ainakin kossille) ja tarkoitus olisi kuluttaa mahdollisimman vähän rahaa asumiseen. Oletteko te aikaisemmin käyttänyt muita majoitusvaihtoehtoja kossilla kuin hotellia? kuinka paljon kahden hengen asunto voisi halvimmillaan olla vuokrattavana? :)

Lisätty: 18.05.2011 - 09:22

Apua, en osaa vastata näihin kysymyksiin, enkä tiedä pystyykö, mutta vastaan nyt tätä kautta! Kiitos noista vastauksista, mutta ootteko ikinä kokeillu vuokrata jotain kämppää Kossin kaupungista? Jos niistä sais revittyä hintaa vähän pois, koska aika monissa hostelleissa menee yöpymisen hinnaksi yli 20e, ni kuukaudessa menis jo 600 per henkilö, ja se on vähän liikaa meidän budjetil.. :) ja couchsurfingist ei löytyny majoituksii Kossin saarelt jos osasin kattoo oikei :D

Avainsanat: majoitus kos kreikka asuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2011 - 05:46

näissä vaihtoehtoja muutamia:
www.hostelbookers.com/hostel...os-island/
www.ownersdirect.co.uk/kos.htm

liity couchsurffareihin, voit jopa öitseä for free ympäri maailman:
www.couchsurfing.org/

Lisätty: 18.05.2011 - 10:13

jos olet liittynyt Couchsurffareihin, liity ryhmään Greece Islands, aina joku tuntee jonkun joka taas jonkun, jolta voi kysyä vinkkejä.
camping alueet ovat edullisempia :)

Lisätty: 18.05.2011 - 13:17

www.lowcostholidays.com/gree...tments.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2011 - 08:48

Löytyisikö oheisesta linkistä vaihtoehtoja:
www.homeaway.fi/loma-asunto/...ikassa/r33

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 09:24

Mun yks kolleega(nuorempi)on sohvasurffaillut ympäri maailmaa pitkillä matkoillaan mmssa Fidjisaarilla,Meksikossa yms.Kannattaa tutkia ennakkoon sekä vaatii jonkunverran kielitaitoa...
Muuten löytyyhän edullisia hosteleita jokapuolelta(lähes).

Lisätty: 18.05.2011 - 12:50

palisanterin vinkki camping-alueista ei ole ollenkaan pöllömpi,just kokemuksia etelä-Ranskan muutamasta,siististä ja hyvin varustetusta alueesta.Kovin suosittuja ovat asuntoautoilla oleville,sanitettitilat(suihkut&huussit lämpimällä vedellä) yms.alueella,halpaa,viihtyisää ja turvallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 19:43

No se ei selviä kuin paikan päällä. Antavat asunnon vain saadakseen muutaman euron.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 00:48

Alle 20e/vrk on varmaan aika vaikeata löytää sisämajoitusta.
Laivarannassa on aina paljon majoitusta tarjoavia, mutta...
Entä leirintäalueet ? kun kerran "rinkat selässä reissaamaan"
mukaan kevyt-teltta, makuualustat ja keitin, kyllä ainakin tarkenee.
www.travelling.gr/2010/12/kos-camping/
LEROS CAMPING ja ASTYPALEA Camping
Katso myös
Lähde: www.travelling.gr/camping-greece/ ja
www.travelling.gr/camping-gr...s-camping/
www.greecetravel.com/campsit.../#Cyclades sekä
www.campingcheque.com/search_21.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 08:27

Leirintäalueet varmaan edullisimpia. teltta mukaan.