onko kaikki jo kauan napsussa olleet ' jäsenet' ja kaikki uudet napsun ' jäsenet' varmasti lukeneet napsun kaikki vastaus säännöt?

tuntuu vaan välillä jotta ei ole lukenut, sen koomin 'vanhat' kun 'uudetkaan' napsulaiset. vieläkin tulee niitä lyhyitä ' tyhmiä' kyllä, ei, ehkä, olen, en tiedä, varmaan, en osaa sanoa jne, jne..... vastauksia. voisitte pikkasen paremmin paneutua vastauksiinne niin kysyjälle jäisi hyvä mieli ja muutenkin, kyllä te tiedätte mitä tarkoitan jos vaan haluatte. kiitos.

Lisätty: 12.10.2008 - 17:45

laitoin tuohon alle linkin napsun vastaus säännöistä ( kannattaa käydä vilkaisemassa )

: )

Lisätty: 12.10.2008 - 18:27

kuminaama pistikin jo kommenttinsa kysymykseeni, mutta miksi sitten edes vaivaitua vastaamaan jos ei ole mitään hajua mistään tai ei vain jaksa kirjoittaa. vaikka pisteitä haluaisikin, niin minä en ainakaan huvikseni vastaa johonkin mihin en osaa tai kysymys ei muuten vain kiinnosta. minä jätän silloin koko kysymykseen vastaamatta. ääh, tuntuu ettei nui 'lyhyt' vastaajat nyt jaksa tajuta mitään jatkakaa mun puolesta samaan malliin vaan, ihan sama!!!

Avainsanat: napsun säännöt onko kaikki lukenut uudet vanhat jäsenet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2008 - 19:03

Napsun säännöt oon lukenunna, ja kertailenkin niit välil.... omasta puolestani vastailen ehkä vähän pitkänkin kaavan mukaan, mut johtunee siitä, etten itekkään tykkää, siitä, ettei mun KOKO kysymykseeni ole vastattu, toiset tosin lukee kysymykset ihan ns. kunnolla ja vastaa näin moniosaisenkin kysymyksen kaikkiin osioihin, se on mukavaa, ja heit arvostan tääl Napsus... en siis ite halua vastata juu tai ei, en tiedä, ei kiinnosta, tms. mieluimmin jätän sillon vastaamati, jos ei mul ole mitään annettavaa kysyjälle.. Mut, niinkun sanottu, niin kiitokset teille kaikil, jotka näätte vaivaa vastaustenne kanssa ja näin osotatte arvotustanne myös kysyjälle..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.10.2008 - 18:14

on niitä luettu mutta laiskuus yllättää,välillä,pitäisi varmaan panna kone välillä kiinni tai kahella muita juttuja,vaikka välillä kurkkii tänne niin rupeaa kuitenkin haukottamaan,tulikohan tarpeeksi tekstiä tähän jorinaan.tuo oli lisäys ,että olisi useampi rivi,hehheh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 19:56

Tätä olen joskus itsekkin peräänkuuluttanut, hyvä toistella aina silloin tällöin kun näyttää niin helposti unohtuvan.

Samalla tietysti voisi pohdiskella sitäkin, millaisia uudistuksia Napsuun kannattaisi tehdä, että mielenkiinto pysyisi yllä, suosio kasvaisi ja käyttäjäpiiri laajenisi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2008 - 00:27

Varmasti kaikki sen lukevat. Ainakin ne, jotka vastauksia väsäävät.
Harvoin jaksaa kuitenkaan pitkää vastausta lähteä kirjoittamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2008 - 09:33

olen lukenu ja pakko aina välillä kerrata...juu ajattelin juuri samaa..miksi vastata "en tiedä" kysymykseen josta ei tod.tiedä mitään. meitä on monta ihmistä jotka ei tiedä kaikkiin kysymyksiin vastausta, että antaa heidän vastata jolla enempi vinkkiä/tietoa....olis se tosi tyhmän näköistä jos puolet napsulaisista vaiks vastais johonkin kysymykseen "en tiedä", "en", "joo" yms...(anteex viel ku selittelen näin monimutkaisesti aina välillä) :O ideoita...hih enemmän kategorioita.. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2008 - 12:19

Yritän pysyä sääntöjen rajamailla,mutta muutaman kerran olen muistutuksen saanut.Tosin pari kertaa on annettu anteeksikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2008 - 22:41

joskus, ei jaksa muistella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2008 - 09:21

Olen lukenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2008 - 12:50

nyt on pakko myöntää, ensimmäisen kerran luin yllä olevasta linkistä säännöt, mutta itse tykkään vastata perusteellisesti ja hieman useammilla sannoilla kuin "kyllä" tai "ei"... ja yleensä vastaan juuri sellaisiin kysymyksiin joista on edes jotakin tietoa itsellä ja ehkä apua kysyjällekin. ihan jokaiseen en edes yritä vastata.