-m-
Kysytty: 17.05.2011 - 15:14

Houkuttaako Tiikerihai?

omakaupunki.hs.fi/paakaupunk...OKboksi_p4

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2011 - 10:31

Kulkiessa kun katselee kyllä kamalanpaljon uusia isoja siltoja tullut pienessä ajassa.Komeita ja trpeellisiahan sillat ovat kun vaan kestäisivä.Tuokin kuvassa aivan mahtava.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 15:48

Mieluummin tämä tiikerihai:
www.youtube.com/watch?v=VM9nxrFnkto

Lähteet:
you tube

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 16:06

Kaunis ja tarpeellinen, kerrankin otetaan kevyen liikenteen asiat huomioon. Nykyinen Kulosaaren silta on tuskallinen ylittää kävellen tai fillarilla, autojen pakokaasut ja ilmassa leijuva pöly meinaavat tukehduttaa. Tätä olisin kaivannut jo vuosia sitten, kun pyöräilin työmatkat. 10+ päättäjille, vaikka itse en tätä siltaa tule juurikaan käyttämään. Vielä kun saataisiin autoton keskusta, niin hyvä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 16:21

Muistuttaa hiukan Vanhassa kaupungissa ylittävää pikkusiltaa kevyelle liikenteelle,joka on lyhyt eikä strategisessa paikassa,mutta toivottavasti ei estä veneliikennettä ns.merelliseen Kalasatamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 16:59

Hieno silta !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 18:50

Upea tulee nimi pikkuisen outo tänne pohjolaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:12

Kiva, että uutta ja jotain poikeeavaakin tulee maisemaan. siis isoisänsilta, ehkä vähän vaikea sanoa, mutta voi käytössä lyhentyä iskän sillaksi.
Harmi vain, kun ei taida tulla edes vierailtua Helsingissä enään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:31

Näyttää tyylikkäältä ainakin tuossa luonnoksessa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:39

Ilman keskitukea näkyy olevan. Käy samalla tavoin kuin Turun myllysillalle. Muuten kyllä kauniin näköinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 06:18

onkohan tuo "yläorsi" lankuttajille ;)
upea siltarakennelma näkyy tulevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 17:33

Tyylikäs sislta vaan ei vedä vertoja Jyväskylässä sijaitsevalle Kuokkalan sillalle.