Suomi heittäytyi maailmankartalle?

Nurmisen ilmaveivi on noteerattu jo rapakon takanakin. Mies on kuuluisampi kuin konsanaan aktiivipeliurallaan.

Avainsanat: nurmisen ilmaveivi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2011 - 14:15

Pitäisikö sponsorisopimuksessa olla promilleraja?
www.kauppalehti.fi/5/i/talou...0110575191
Mitä enemmän promilleja, sitä suurempi näkyvyys.
Tämä ei oikein myynyt....
media.riemurasia.net/albumit.../matti.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2011 - 11:30

Hieno homma tuo kaatumisjuttu. Nyt sen vasta hidas hämäläinen tajuaa. On siinä ollut "älliä"
keksiä hyvä repliikki tapaukselle.Tämä on sitä hyvää huumoria, enempi tämänkaltaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.05.2011 - 11:50

Siis tämä: www.youtube.com/watch?v=LrGZR5LRxLk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 12:30

Tulipahan julkisuutta vielä tästäkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 13:05

Satuuhan sitä kun rapataan.. Miehet on miehiä.. urheilijatkin, ne aktiiviuransa jo lopettaneetkin. Tämä tapaus jos mikä osoitti sen todeksi ja mikäpäs siinä jos moisesta tapauksesta kuvattu video leviää kulovalkean lailla maailmalla. Kyllä nuo pojjaat saivat ja saavat mitalleitaan juhlia vaikka vähän kaatuillenkin ja sanoissaan seoten. Se heille hienon teon jälkeen suotakoon ilman moitteita. Jos se on ainut asia mikä Suomea vie maailmankartalle niin sitten on jossain muissa kuin meissä vikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 14:58

Tosi hauska video elävästä elämästä,kaikki elemntit kohdallaan;kuva ja musiikki.Ehkä kaikki ei mennyt ihan käsikirjoituksen mukaan,hauskaa oli kaikilla eikä kukaan vahingoittunut!!Nappisuoritus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 15:11

No noinhan tuo oli, ilmaveivin kera...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 15:39

Minkäs sille mahtaa että maan vetovoima kutsuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 16:56

Ikimuistoinen kotiinpaluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:26

Liekö Vesku Loirin kaatumisen oppitunneilla ollut tämä Nurminen.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:30

Parempi maassa, kuin hiton korkealla puussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 21:34

Kuuluisa mies mahallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 22:15

Elävää juhla humua. Jännittäähän se kun on maailmanmestareita iso joukko.Enemmän tuo jännittää kun kyse oli kotiinpaluusta. Hyvä selostus. Kyllä Mertaranta osaa.Se on hiljaista miestä kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 11:08

Joo hauskaa kivaa.. Minä olen kyllä senverran vanhanaikainen ja tiukkapipoinen, että olen sitä mieltä. Olisivat voineet vetää tuon julkisen osuuden ja kotiinpaluun ryhdikkäästi. Kaikkihan sen tietävät mitä juhlinta kulissien takana on. Minusta osasyyllisyys lankeaa mediallekin. Eli kun julkinen ja media on ohi, niin kamerat kiinni ja pullo auki.. Miten toimittiinkaan Nykäsen ja Harri Ollin tapauksissa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 05:11

Hienoa.