Onko suussasi epämääräinen maku?

Jotkut juhlijat väittävät aamulla herätessään suussaan maistuvan kissanpissan. LA:ssa kissaterapeutti passitti paikallisen herran uniapneahoitoon saatuaan selville, että miehen tyttöystävän kissa todellakin pissi öisin miehen suuhun. Kissa oli tuohtunut siitä, että mies kuorsasi kita ammollaan. Hermot ne menee kissallakin. Muuten, kissa ei ollut terapian tarpeessa, mutta mies kylläkin, totesi kissaterapeutti.

Avainsanat: kissanpissan maku suussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2011 - 21:40

Ei ole meidän kissa tietääkseni kussut suuhuni ,varma en olla voi,kun minäkin olen nukkunut änkyräkännissä ja suu on ollut aamulla kamalan makuinen,en ole osannut vain yhdistää sitä makua kissaani.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2011 - 11:06

Joskus juhlien jälkeisenä aamuna voi suussa olla kissanpaskan maku, vaikka ei kissaa olisi lähi tienoillakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 11:17

Meillä ei näy kissoja olevan? Ei edes kissan pa.kaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 11:21

Kyllä, minulla on aamuisin paha maku suussa, vaikken juhlikkaan.
Johtuu siitä, että on tuossa 3-4 välillä aamuyöstä otettava määrätyt
lääkkeet, jotka sitten kehittävät pahan maun suuhun.
No se poistuu kyllä sitten kun satsaa jotain vahvempaa suuhunsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.05.2011 - 11:55

Eipä maistu pissat suussa, kiltisti olin maanantaina yhdeksältä töissä - aamupalaverissa oli tosin oudon väsynyt tunnelma ja taisipa se kokoushuone haiskahtaa hieman epämääräisellekkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 13:16

Ei maistu pissalle, ei.
Norjalainen graavilohi ja punaviini kylläkin. Saan syödä ja juoda yksin molemmat ja leivän päällä on sen paksuudelta lohta. Punaviini oli valmiiksi auki ja kyllä se hyvin sopii suolaisen kanssa.
Kissan koston olen kerran kokenut, kun säikytin takaapäin vanhan puolikuuron nartun lapsena ja nauroin sille, kun se hyppäsi ilmaan ja mulkoili rumasti.
Muutaman metrin pois päin käveltyäni minulla oli yhtäkkiä kissa niskassa! Olisi voinut raapia valtimot auki, mutta tyytyi vain pelästyttämään. Sain mitä ansaitsin, sillä säikähdin todella paljon.
En osannut todellakaan odottaa kissalta kostoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 13:22

Ei ole, en juhli niin perusteellisesti koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 15:09

Kissa löytyy mutta ei todellakaan suuhun pissi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 15:38

Ei ole epämääräistä makua, mutta vau... minäkin hommaan sellaisen kissan jolla pinna palaa kuorsaamisesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 16:50

Hyvin harvoin on kissan pissin maku suussa, vaikkakin asunnossani asustelee kolme kissaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 16:54

Tarkka katti ;-D .Hermothan menee kuorsaajan kanssa kissaltakin,mutta tehokas konsti tosiaan on kusasta...eikä itselläkään huonoja makuja aamuisin,paitsi mitä valkosipuli jonkun mielestä aiheuttaa :-O
Papiti,todellakin sanonta pitää paikkansa kissan koston kamaluudesta,yleensä kusasee mahdollisimman EI-toivottuun paikkaan,siitä sanonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 16:59

Ei maistu kissan pissit nykyisin enää koskaan. Viisas pärjää vähemmällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:17

Ei enää maistu kissan pissa, tosin joskus nuoruudessa sekin on tullut koettua.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:27

Minä en kissoista ja pissasta niin paljon piittaa, en edes makuna suussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 22:23

Aika hyvä kissa. Tämä tapahtui kotona vuosikymmeniä sitten. Talvisin tuli meille pakkasella kulkukissoja suojaa ja lämmintä hakemaan. Mehän lapset olimme valmiita ottamaan viereen ja sisälle tietenkin.Annettiin nälkäisille maitoa ja ruokaa ,siitähän vatsa meni sekaisin.Mentiin nukkumaan ja veljeni hetkenkuluttua huusi kovaa mikä lämmittää niskaa. Äiti katsomaan ,kissa oli kussut veljen päälle.Hyviä oli villit kulkukollitkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 09:45

On Banaanin syönnin jälkeen ihmeellinen äitelä maku suussa. Meillä ei myöskään onneksi kissat suuhun pissi. Luulen että se olis pian viimeinen teko niiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 05:10

Hui kauhistus, oli ukolla oltavat.