Onko teilläkin vihreää nyt ulkona kun satanut vettä on?? Voi kuinka kaunista ja linnut laulaa. Ihanalta näyttää nyt kevät.

Avainsanat: joko teillä luonto vihertää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2011 - 10:01

Minä taidan olla vähän jäävi vastaamaan, kun täällä monet kukat ovat jo lakastuneetkin?
Ainoa lintu mikä täällä kuuluvasti laulaa, on naapurin hullu kukko.

Lisätty: 18.05.2011 - 00:50

Lehdettömiäkin puita vielä löytyy; www.napsu.fi/matkailu/matkak...0del%20Sol

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2011 - 11:07

Kovin keväiseltä näyttää nyt sateen jälkeen auringon paistaessa. Juuri tämä kevään ja alkukesän heleä vihreä on todella kaunista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 11:07

Eilen illlalla Helsingissä ripautti hieman vetta. Ei edes juhlakansa kastunut. Kävin lenkillä viimeksi torstaina ja ainakin silloin linnut lauloivat, aurinko paistoi ja oli ihanan keväinen ilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 11:19

On vähän sadellut ja joka aamu huomaa ulos katsoessa, että luonnossa on tapahtunut muutosta.
Äsken vähän aurinkokin yritti paistaa, mutta nyt on taas kolean harmaata.
Kyllä sitä vielä saa pukea kunnolla uloslähtiessä, varsinkin jos ei kävele ripeästi, jopa happihyppelyä tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.05.2011 - 11:58

Sadetta, ihanaa sadetta, taivasten nektariinia. Vettä taivaan täydeltä janoisen maan juotavaksi. Kiitos, maaemo kiittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 13:17

Jo pitkään on ollut vihreää, mutta on myös keltaista, punaista, sinistä ollut pitempään eli muutaman viikon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 15:10

Tuulista mutta kaunista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 15:17

Sateen jälkeen kun tulee lämmin jakso, pääsen hurruuttelemaan traktorilla ja sen jälkeen tuoksuu vastaleikattu nurmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 16:45

Eilen satoi aamupäivällä, teki hyvää luonnolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:15

Vihertää, vihertää....tulin juuri lenkiltä, viimainen tuuli edelleen vaikka aurinko paistaakin. Mustikka alkaa kukkia, ketunleipä kukassa ja kieloissa jo löytyy nupun alkuja....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:23

Kyllä on kaunista katsella luonnon heräämistä ja lintujen kuhertelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:54

On satanut ja luonto on puhdas, tuoksuu ja viheriöi. Oi ihana sade.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 09:48

Nurmikasteen tuoksu menee tuulen mukana, linnut laulaa ja aurinko pilkottaa. Ihana kevään vehreys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 10:27

Minusta tuntuu niinkuin olisi kesä meillä ollut jo kuukauden päivät.Olen nauttinut että napsuttelu meinaa unohtua.Kunnon talven jälkeen se tuntuu aivan mahtavalle. Ilmainen lämpö ja valo. Luonto kauneimmillaan ,uskomattoman nopeesti tuli sittenkin kaikki rehevän vihreäksi.Hyvä tuoksukin ulkona .Tuntuu kun olisi pienessä pöhnässä se huumaa niin kovasti.Nyt lintujen laulu on tasaantunut ja pesiivät.

Lisätty: 18.05.2011 - 10:43

www.youtube.com/watch?v=qrTArAohMTE

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 11:49

Kaunista on tosiaan. Saisipa nuo muutamat asiat järjestykseen, niin voisin täysin rinnoin keväästä nauttia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 05:09

Kevät on kaunista aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 02:40

kevään herkin vihreä

valperi.blogspot.com/2011/05...htera.html