En halua koneeni muistavan salasanaani, miten saan tämän ominaisuuden pois päältä?

Ja painotan heti alkuun että kyse ei ole "muista minut" -toiminnasta, vaan jos esim. kirjoitan sähköpostiosoitteni facebookiin kirjautuessa kone täydentää heti osoitteen saatuaan salasanan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 22:21

ohjauspaneeli ->internet-asetukset -> hallitse selaimen lisäosia -> sisältö -> automaattisen täydennyksen asetukset ->valitse automaattisen täydennyksen kohteet
- tuo ainakin on yksi vaihtoehto

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 23:07

Kun et kertonut mitä selainta käytät, niin...
Firefox 4.0.1 -versiossa: Työkalut > Asetukset > Turvallisuus -sivulla
kruksi pois kohdasta "Tallenna sivustojen salasanat"
tai "Poikkeukset" -kohtaan ehtoja.
Ja katso "Tallennetut salasanat" (poista sieltä).
Ja oikeassa alakulmassa "Ohje"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 07:00

Auttaisikohan seuraava:
Työkalut - Asetukset - Turvallisuus ja siellä kohtaan Näytä tallennetut salasanat ja poista tallennukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 08:08

Kyllä varmasti kahdella viimeisellä vastauksella saat asiat kuntoon.Joskus huvittaa kun on annettu hyvä vastaus ja perässä tulijat vastaavat aivan samalla tavalla, niin teen minäkin, mutta nyt aamuvarhaisella
silmäni ovat levänneet ja kirkkaat ja tämä sai iloisen hymyn arkiaamun harmaudessa kasvoilleni.
Ei pahalla vaan iloisesti todeten hauskan yhtenäisyyden ja jotakin sanoakseni saanhan minäkin 5 pinnaa tästä, luulisin.

Lähteet:
Aamun huvikumpu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 11:14

Palisanterin ohjeilla homma hoituu. Muutenkin kannattaa aina miettiä kahdesti, antaako koneen tai ohjelman tallentaa antamasi salasana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 18:46

Palisanterin ohjeet ihan oikein...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:17

Toffe viittasi oikeaan tietoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 05:04

Auttaisiko historian tyhjennys.