elokuva vinkkejä?

Olisin huomenna menossa ostamaan siskolle jonkun "koko perheen elokuvan" joka sitten katottais yhdessä. Ehdotuksia ja ei mitään kauhean erikoista kun ihan citymarketista haen :3

Lisätty: 16.05.2011 - 20:38

kiitos vastauksesta :) niin ja sisko on iältään 10v :D

Lisätty: 17.05.2011 - 07:36

kiitos kaikille vastauksista, eiköhän noista jotain löydy :3

Avainsanat: elokuva nopeasti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 20:19

Simpsons movie?
Yksi lensi yli käenpesän?
Notting Hill?
Vihreä maili?
Schindlerin lista ?
Romeo ja Julia vuodelta -68?

Lisätty: 16.05.2011 - 21:03

10v.?
Shrek?
Ice age?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 20:48

Tuulen viemää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 21:10

Karvinen -elokuvat
Risto Räppääjä
Mister Bean
Mamma Mia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 21:52

Harry Potter ja kuoleman varjelukset, Osa I
jos on jo muut nähnyt..

Sammyn suuri seikkailu

Merikilpikonna Sammy kuoriutuu maailmaan vuonna 1959. 50 vuodessa Sammy matkustaa maailman ympäri ja näkee miten maailma ja sen luonto muuttuu ilmaston lämpenemisen myötä missä mitenkin. Luvassa 3D-seikkailua koko perheelle!

(tämä on minunkin ostolistalla)

Lisätty: 16.05.2011 - 21:55

Streetdance dvd

Mestaruuskisoihin tähtäävä tiukka katutanssitiimi on tilojen puutteen vuoksi pakotettu jakamaan treenisali hillitympien balettitanssijoiden kanssa.

Molemmat ryhmät saavat kuitenkin potkua kuvioihinsa toisiltaan ja unelma mestaruudesta muuttuu yhteiseksi.
Tunteet heittävät volttia ja lattia on tulessa, kun huipputanssijat kohtaavat tässä säihkyvässä ja energisessä
tanssielokuvassa.

( tämä löytyy Anttilasta!)

Lisätty: 16.05.2011 - 21:56

Ramona & Beezus dvd

Teinisensaatio Selena Gomez (Waverly Placen velhot, Hannah Montana) ja Joey King tähdittävät Beverly Clearin menestyskirjoihin perustuvaa ihastuttavaa komediaa lapsuudesta ja nuoreksi kasvamisesta.

Ramona (King) on vallaton pikkutyttö, jolla on melkoisen värikäs mielikuvitus. Hänen päivittäiset kujeensa pitävät koko perheen varpaillaan, mukaan lukien isosisko Beezuksen (Gomez), joka koittaa selviytyä ensimmäisestä vuodestaan lukiossa. Lapsuuden ylä- ja alamäkien myllerryksissä Ramona ja Beezus oppivat, että mikä tahansa on mahdollista jos vain uskoo itseensä ja luottaa toisiinsa.

löytyy myös Anttilasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 21:55

Vauhdilla Chicagoon. Koko perheen riemastuttava komedia. Meidän perheessä tätä leffaa katsotaan aina silloin tällöin. On jo tullut traditioksi, vaikka lapset ovat jo aikuisia. Aina vaan jaksaa naurattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:16

Joku Bond-elokuvista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 05:03

Risto Räppääjistä nuoriso pitää.