Heippa! Onko kellään kokemusta Three corners sunny beach resort hotellista? Kaikki mielipiteet ovat tervetulleita.

Lisätty: 16.05.2011 - 21:39

En tiedä kummalla puolelle olemme menossa. En edes tiennyt, että siellä on 2 eri puolta.. Millainen oli all inclusive?

Avainsanat: hurghada egypti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 20:12

On tullut oltua uudella ja vanhalla puolella.
Tyypillistä Egyptiä, hotellissa ei moittimista, mutta ehkä omassa asenteessa ulos astuttua. Mahdatko tietää kummalle puolelle olet menossa? Vanhalle kuljetaan "takapihan" kautta ja ero on aika iso, mutta siedettävissä, kunhan pidät rahoistasi huolta kujilla kulkiessa.
Maksa aina tasarahalla ja tingi hinta kolmannekseen, jos rihkamaa ostat. Aitoa sieltä ei löydä kuin tunnelman.
Jos haluat tuliaisia, niin hankkiudu lentokentälle muita ennen ja suorita ostokset sieltä, niin ei haaskaannu aikaa hinnoista riitelyyn, eikä harmita, että "Tuokin olisi täällä noin halpa!"
Hotellin ranta ei ole koolla pilattu, mutta riittävä "grillaamiseen".
Minä vietin aikani retkillä Luxoriin ja Kairoon, sekä riutoilla snorklaten. Jos kivikasat eivät kiinnosta, suorita sukelluskortti! Mainostaa ei kai saa, mutta googlaa "colona divers", niin saat palvelua vähintäänkin pohjoismaalaisilla kielillä, ellet peräti suomeksi.

Lisätty: 17.05.2011 - 09:53

Vanhaa puolta myytiin nimellä "Three Corners Triton Empire Inn", kun tarkemmin muistelen.
Tietoni ovat muutenkin vanhentuneet, sillä hotelli minne olet menossa, on rakennettu sen jälkeen (2009) kun olen viimeksi Hurghadassa käynyt ja on aivan eri paikassa missä minä olen majaillut. Three Cornersilla on nyt siis kolmaskin kulma Hurghadassa. Anteeksi väärä informaatio.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 19:58

keskustelu.suomi24.fi/node/9433204

keskustelua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 20:11

kaikenlaisia arvosteluja kehuineenkin voi lukea myös täältä:
www.tripadvisor.com.au/Hotel...Sinai.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:14

Rohkenet matkustaa Egyptiin!! Papitilla kokemuksen ääni puhuu.