Sattuu sitä näköjään urheilupiireissäkin! Onko sinulle koskaan käynyt näin?

aamulehdenkuvat.ning.com/vid...askeutuu-1

Avainsanat: koneesta laskeutuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 20:18

Tekevälle sattuu ja kun tarpeeksi usein sattuu, niin siihen tottuu. Oiskohan Nurminen voinut ottaa muutaman juoman vähemmän, ennenkuin tulee torille, jos tulee.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 18:58

Paavi yleensä suutelee vierailukohteensa maankamaraa, nyt näytti valmennusportaan jäsen syleilleen oikein kunnolla kotimaan kamaraa. Omakohtaista kokemusta ei tästä ole....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 19:37

nk. mahalasku,
nimenomaan urheilupiireissä noita sattuukin,
itse olen välttynyt julkisilta esityksiltä

Lisätty: 16.05.2011 - 20:12

www.iltalehti.fi/mmlatka2011...7_jm.shtml

niin ja se kuuluisa mitalin toinen puoli

www.iltalehti.fi/mmlatka2011...0_jm.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 19:40

Ei koskaan punaisella matolla ;)

Eipä taida Nurminen jaksaa Torille tullakaan, muutenkin ovat myöhässä tunnin eli noin 21.00 saapuvat juhlimaan. En tässä pidä itsekään kiirettä.

Lisätty: 17.05.2011 - 00:42

Poikani slovakialainen kaveri lähetti äsken Nurmisen linkin hänelle ja kertoi miehen olevan jo jonkinlainen julkkis Slovakiassa. Ovat kuulemma huolissaan miten Poika pärjää Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 19:57

En ole punaisella matolla kävellyt ja lentokoneesta en ole maatapitkin nokalleni mennyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 19:57

Silloin kun tsernobyli pamahti mentiin Lenininkaupungissa käymään. Eräs bussissa ollut kanssamatkustaja suuteli Europeskaja hotellin edustaa niin että joutui sairaalaan. Kolmena päivänä aloimme kiertoajelun sairaalan kautta kun tulkki ja matkanjohtaja kävi toipilasta katsomassa. Sitten lähtöpäivän aattona saimme hänet joukkoomme. Eikö illallisella viisaat alkaneet vinoilla miehelle.
Kävi niin että teki itsensähävittämis tempun ja tuli pariviikkoa jälkeemme konsulinkyydillä. Toi työpaikkalääkärille lääkärintodistuksen, lääkäri totesi hänelle, että on niin virallisennäköinen paperi kyllä tällä saa sen parivikkoa sairaslomaa ja toipumisloman päälle vaikken tästä mitään ymmärräkkään. Täytyy viedä kääntäjälle joka suomentaa sen.

Lisätty: 17.05.2011 - 08:29

Niin tämä ei tapahtunut minulle. Satuin vain olemaan matkalla mukana ensimmäinen ja toistaiseksi viimeinen kerta siinä kylässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 20:59

Tasapaino on jo työnkin puolesta sen verran hyvä, että ei juuri tule kaatuiltua, kun voisi tulla vähän pitempi pudotus kuin tuossa.
Valperin linkistä poimittua "- Jos meillä olisi ollut oikeus sulkea raja, olisimme tehneet sen, mutta se vaatisi ehkä hallituksen päätöksen, sanoi Christer Holm Haaparannan poliisista Expressenille.

- Onneksi Suomi ei kovin usein voita MM-kultaa, hän jatkoi."
Taitaisi olla helpompaa harjoitella hieman lisää ettei häviäisi, kuin sulkea Ruotsin raja tulijoilta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 00:21

No mutta...tekevälle sattuu kuten ex-presidentti Ahtisaari lakerikengissään luikasteli;myöhemmin Nurminen oli mustat pokat päällä torilla,niinkuin muut Leijonat ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 07:57

En ole lentänyt koskaan,mutta kaatunut olen,eikä mahalaskua ole pehmentänyt punainen matto.Tekeville sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 08:39

Nimenomaan urheilupiireissä sattuu.... kertoo varmaan hyvästä tarjoilusta lennolla!
En ole vastaavassa tilanteessa ottanut tuntumaa maahan, mutta minähän en harrasta urheilua, mitä nyt vähän tennistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 08:39

En noin hienoissa piireissä pyöri. Metsässäkään en nurin ole mennyt. Mutta kun ikää tulee lisää niin sitten suurempi vaara kun jalka ei nousekkaan tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 08:54

sanoisinko et siin otettiin päin lättyy ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.05.2011 - 12:09

Kuusitoista vuotta sitä odotettiin. Annetaan poikien nyt naattia..!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 15:12

Eipä ole todellakaan käynyt ilman urheiluakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:12

Kännissä kuin ampiainen. Silloin ei edes loukkaa itseään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 11:39

jotain tuollaista on minullekin käynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 05:02

Hupsista heijaa, ei aivan näin pahasti. Mahalleni en ole lentänyt, joskus pepulle pyllähtänyt.