Oletko seurannut TV:stä Kylä ilman naisia -sarjaa? Voivatko maaseudun miehet olla todella noin hukassa ilman naisiaan?

Avainsanat: kylä ilman naisia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 21:06

Ei ole tullut vilkaistuakaan, mutta arvaan, että on vedetty pikkuisen liian överiksi.
Jos kylässä ei ole naisia, niin ei siellä kyllä ole miehiäkään kovin kauan. Kumpi lähtee ensin, muna vai kana? ;)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 18:41

Missä ovat missä eivät. On paljon sellaisikin taloja missä ei äidin jälkeen ole naista näkynyt.
En seuraa humpuukijuttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 19:41

Katsoin muutaman minuutin, kun sitä edellisellä kerralla esitettiin. Ei oikein jaksa innostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 19:59

Enpä ole tullut tuota ajatellutkaan...
joten jää tuo katsominen vaan Kuusniemenkylä kotimaiseen farssisarjaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 20:13

En ole katsonut tuota sarjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 20:58

ei sitten kertakaikkiaan jaksa innostua noihin 'tosi-tv' juttuihin joita käsikirjoitetaan tiukan formaatin mukaan ja pistetään amatöörit sitten näyttelemään muka omia toilailujaan ... potuttaa tuollainen katselijoiden aliarviointi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 22:57

Tosi TV ei kiinnosta yleisesti ottaen...Katsoin kyseisestä sarjasta kuitenkin ekalla esityskerralla jonkun alkujaksoista ja sen viimeisen jakson.... Oma appiukonkokelaani keittää vedenkin pohjaan,saatika ei ole varma,kuinka imuri käynnistetään...

Uskon.Kyllä kylä ilman naisia voi olla todella tumpelo : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 08:06

Katsoin sarjan viimetalvena ja kyllä oli ihan kiinnostava juttu.Minusta kyllä tuntuu,että sarjaa oli vähän ramatisoitu,että miehet ovat niin avuttomia.Kyllä varmasti vaimot ovat miehiään neuvoneet miten koneita käytetään,mutta voi sitä ikävöimisen määrää ja eihän ne vaimot olleet,kun viikon poissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 08:47

Olen katsonut sen aiemmin, nyt en. Tulee kait jo toista kertaa uusintana. Onhan tuo tositeeveen parhaimmistoa tietenkin.
On kiinnostava nähdä maaseudun elämää mutta sehän on sopivaksi tehty ohjelma, jotta olisi kiinnostava.
Maaseudulla on selvä työnjako eikä se maatalon isäntä ehdi kaikkeen perehtyä eli tiskaamaan ja vaatteita pesemään, kohtuuton vaatimus.
Kotimaisia "siellä sun täällä kylässä-juttuja "tulee, yhtään muuta en ole katsonut, ovat aika tyhmiä, mutta on niillä katsojakuntansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 09:13

katsoin jo aiksemmin ja tykkäsin ... hyvä se on miestenkin nähdä , mitä kaikkea siellä koton tapahtuukan hänen selkäns takan ... mut ei sielläkään kaik ol kämmen keskel peukaloo ai siis toisin päin peukalo kesel kämment .. kyl toiset osaa ja hailitsee , kun taas toiset ovat hiukkasen pihal ... sielläkin seudul :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 12:46

Katsoin sen sarjan, kun se tuli viimekerralla. Maaseudulla on varmaan vieläkin säilynyt hyvin tarkkaan naisten ja miesten työnjako. Kyllä miesten olisi hyvä osata myös naisten tekemiä asioita, jos jääkin vaikka ykskaks jostain syystä yksin, on varmasti vähän aikaa pallo hukassa. Olen itse jo 15vuotta tehnyt ruokani ja leponut syömiseni. Kyllä ne oppii jos haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 15:10

En katsonut, mutta maalla kasvaneena tiedän millaista maalaisromantiikka perheissä on.
Ilman emäntää ei talo pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:11

Voimakkaasti väritetty uusinta. Hui, hai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 11:53

Kyllä miehet pärjää aina, tavallaan. Se tapa vaan ei aina miellytä naisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 18:02

Kyllä maaseutu on maaseutu. Siellä täytyy emännän enemmän keskittyä omiin ja miehen omiin ,enemmän koneellisiin hommiin.Naisella ihan täysi työ talouden hoidossa.Siihenkin kuuluu niin paljon kaikenlaista. Miehet korjaa kalustoja ja käyttää jos jonkinmoista laitetta.Sovinnossa niitä siellä tehdään. Onhan toki niitäkin miehiä ,etteivät itse suuhunsa saa ,juuri mitään. Eivätkä pyykkikonetta käyttää.Eivätkä haluakkaan oppia.Parempi olisi vaan sitämukaa mikä eteen tulee ,perehtyä ainakin.
Ei yleistää voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 04:58

Kyllä he joskus ovat hukassa, mutta on heillä omatkin askareet joista me naiset emme välttämättä ymmärrä mitään.