Muistitteko katsoa sukkulan STS-134 lähdön?

Minäpä katsoin 10 min ennen ja 20 min menoa kunnes NASA löi linkin pimiäksi.

Avainsanat: sts-134 kiertää jo toista rundia maata

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 21:13

Tässähän tuo ampaisee, jos ei nyt livenä, mutta komeasti;
www.nasa.gov/multimedia/vide...d=88591351
Tuokin on eräs niitä, jotka pitäisi nähdä paikan päällä. Naisetkin saattaisivat nauttia jytinästä. ;-)

Lisätty: 24.05.2011 - 21:32

Niinhän minä vihjaisin, että voittaa s****n. ;-D

Kysyjän kommentti

STS-132 tuli filmattua Titusvillestä eli paikan päältä. Turhan kovaa kirkuu amerikanski daamit. Ei oikein sukkulan röpötys kuulu videossani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 18:28

Eipä ole ehtinyt seurata, ei tuo jääkiekkokaan ole minua haitannut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 18:52

Kyllä on sukkulan lähtö jäänyt pimentoon kiekkouutisoinnin myötä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 19:38

En ole edes kuullut sukkuloista. Ei sen puoleen, en ole niistä kovin kiinnostunutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 20:12

En ole seurannut, en edes tiennyt, että sukkula on lähtenyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.05.2011 - 12:47

Eipä ole aikaa tuollaisia jytkyjä katsella, ehkä sitten joskus tulevaisuudessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 13:19

Valitan. En ehtinyt katsoa sukkula STS-134 lähtöä lainkaan kun en moisesta tapahtumasta edes tiennyt. Sitä en osaa sanoa johtuiko uutispimentoon ja tiedonkatkokseen sukkulan lähtöajankohdasta joutumiseni omasta laiskuudestani ottaa moisesta selvää, vai samanaikaisesti päällemme vyöryneistä MM-juhlista joiden takia muut uutiset jäivät tarttumatta päähäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:10

Teksti-TV:stä luin, mutta katsomatta jäi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 17:35

Jäi katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 04:57

Minulta unohtui, olisin katsonut jos vain olisin muistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 21:19

Ei en tiennyt edes, että on lähdössä, taitaa jo olla palnnyt maahankin.