Suomalaiset kutsuneet ruotsalaiset torille"Älkä unohtako ottaa mukaan tutteja".Harmitonta hauskaa lehdistössä?

www.aftonbladet.se/sportblad...3034564.ab

Avainsanat: tutit mukaan ja torille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 17:42

puolin ja toisin, mukavaa olla sillä viimeksi nauravalla puolella (kerrankin)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 18:03

Hyvin harmitonta hauskaa ja erityisesti silloin, kun pikkuisen naljailla rakkaalle naapurimaallemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 18:17

Heh joo.Ovat naapurimaan miehet voittaneet niin monta kertaa, että vuoro välillä meille : ) Mutta eipä se hopeakaan ole häpee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 18:28

Haaparannan pojat pikkuisen erimieltä kun sankoin joukoin sinne Suomalaisia eilen virnuilemaan lähti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 19:14

Minä ottaisin mukaani tuttipullon mistä imisin jotain päihdyttävää ainetta,täytyyhän lämmikettä olla omastatakaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 20:11

Suomi-Ruotsi ikuiset tappelupukarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.05.2011 - 12:50

Naatitaan pojat, naatitaan...!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 15:08

Oi oi - lapset hiekkalaatikolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:09

Hurrien hurrikaanit hajosivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 14:51

No joo, hyvä on muistella historiaa tuossakin asiassa. Eli tuleekohan nty taas 16 vuoden tauko vaiko pitempi... ei mitään väliä.
Tuohon voisi suomalaiset lisätä että tuokaa meille lisää juotavaa, kaikk´on mennyt!!!
En ole huomannut koskaan että ruotsalaiset tappelevat jonkun kanssa, eiköhän siinä ole kyseessä finskien huonosta itsetunnosta kun tämäkin lapsellinen ilo pulppuaa! Hopea on hyvä saavutus sinällään oli kyse mistä tahansa.

Lisätty: 18.05.2011 - 15:03

Vartti-lehden mukaan "juhla" Kauppatorilla oli kaikkien aikojen roskaisin. Ei ollut uutinen sinällään, porukkaa sen verran sivusta seurannut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 04:56

Minäkin olen yhden lähettänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 21:22

Suomalaiset juhlinta menee aina yli äyräiden, heille se voitto oli kuin 8 milj, Euron voittopotti lauantaina.