Lappeenrannassa taivas itkee sadoin pisaroin,mutta onnesta kuitenkin.Sataako teillä vettä?

sade tekee nyt erittäin hyvää heräävälle luonnolle.

Avainsanat: sattaa sataa ropajaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 08:54

Yöllä on satanut ja pimeä päivä tuulen kanssa on tulossa täällä tänään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 08:00

Ei ainakaan huomattavasti. Kolean näköinen harmaa päivä. Ei se kyllä juhlatunnelmaa latista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 08:28

Rautavaaralla näkyy vielä vanhaakin taivasta ja aurinkokin pilvenraosta paistelee, mutta sadetta luvassa tälle päivälle, ja kyllä sadetta kaivataankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 08:41

Esteri on pihillä päällä nyt Keski-Suomen Keuruulla. Ilma on kylmän kolea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:26

Aika koleaa ja pilvistä on, sataa ihan vähän. Maa tarvitsee sadetta eli ok. Onneksi on tyyntä sentään eikä piiskaavaa sadetta. Taitaa olla koko päivä sateinen eikä haittaa sekään...vasta viikon lopulla luvassa toisenlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:30

Pilvistä ja koleaa Savonlinnassakin, sadetta on iltapäivälle luvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:34

Puolipilvistä, mutta ei pitäisi sataa.
Vein lakanat narulle kuivumaan, joten ei saa sataa. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:44

Kanta-Hämeessä kovin itkuinen ja kolea ilma. Ei voi pikkuhoususillaan olla eikä tee mielikään. Mutta kerkisin siinä nauttimaan D vitamiinista, muutaman päivä.Lämmintä ei ola kun 8 +Mutta tämä puhdistaa luontoa ja voi oikein hyvin ruveta yrttejä keräämään tämän sateen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:47

Yöllä on tai aamutuimaan on satanut nyt vaan kosteaa ei sada...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 10:27

Täällä ei ole satanut pisaraakaan yli kuukauteen. Nyt kissaäiti puhaltamaan niitä sadepilviä tänne Pohjois-Savoon, kiitos.

Lisätty: 16.05.2011 - 15:46

Kiitos kissaäiti. Nyt sataa täälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.05.2011 - 10:32

Töihin lähtiessä auton mittari näytti +6°C. Vettä oli satanut aamuyöllä enemmänkin mutta oli jo taukoamaan päin. Todella hyvä että maa saa vettä. Istutin viime keväänä pihallemme toistasataa kuusentainta ja olivat poloiset kovin voipuneen näköisiä. Eiköhän ne siitä taasen virkoa ja vehreydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 11:53

6ml tullut vettä aamun aikana ja nyt selkenemässä. Hyvää teki luonnolle ja linnut visertää iloisesti raikkaassa ilmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 12:30

Kouvolan seudulla sataa ja tuulee .Ihan on Esteri omissa töissään : ) Varmaan helpottaa nyt tämä siitepölyniiskuttaminen ainakin hetkeksi! Nenä onkin jo ihan ruvella....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 12:41

Sataa, sataa. ropisee. Pilipilipom, pilipilipom. Koko janjaa parka on niin märkä uh huh hu hu.. Vaan eipä haitaa, ei ,nyt kun sade auringolta voiton vei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 12:59

Yöllä oli ripotellut jonkin verran. Nyt puolipilvistä ja lämmintä 8,7 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 17:57

yön ja aamupäivän aikana taidettiin saada n. 5 mm , sillä sitä pitäisi taas pärjäillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 18:07

Kyllä sataa keski-Suomessa ja hyvä kun sataa, kyllä nyt kesän tulo vauhdittuu ja luonto puhkeaa kukkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 20:01

Aamupäivällä satoi, nyt on ollut aurinkoista iltapäivästä saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 14:55

Sataa, tuulee muttei salamoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 20:25

Viime viikolla ropisi, mutta niinhän nuo sateet olivat toivottujakin. Luonto herää.