Tais mennä Ruotsalaisilta itseltään vellit pöksyyn,näitkö ruskean vanan kentällä?

En olisi itsestäni uskonut,että voin täysin seota jääkiekkopelistä mistä en aimmin ole paljoakaan välittänyt.

Avainsanat: ruotsalaiset vellipöksyt ähäkutti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 07:53

Niin se vaan kiekko vie rauhallisemmankin ihmisen. Oli kyllä mahtava seurata Suomen menoa ja sitä miten karistettiin nöyristely Ruotsin edessä. Hieno joukkue!

Kysyjän kommentti

Upea peli,kerrassaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 07:08

En nähnyt koko peliä, en seuraa lätkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 08:43

No ei nyt vallna vanaa nähnyt, mutta apean mielen pojat näyttivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 08:52

En ole seurannut kiekkoa enkä vastaisuudessakaan aio seurata.
Suomen voitto on kummallinen juttu, se näyttää kohottavan monen taviksen heikkoa itsetuntoa.... etenkin jos on kyse Ruotsin voittamisesta.
Kuuluneeko ruma ja sivistymätön kielenkäyttö noihin kuvioihin, en tiedä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 08:56

Olivat ruotsin pojat totisia, en sitä vanaa nähnyt, pöksyissä taisi tilaa olla. Ei se kovinkaan kummallinen juttu tuo voitto ole, seurat ovat tehneet hyvää työtä pitkään ja nuoria pelaajia on paljon, minä aina pikkuihmisiltä jotakin ostan kun urheiluseurasta on kyse, en muuhun hyväntekeväisyyteen anna rahaa.On hyviä valmentajia ollut täällä turussa ja moni hyvä pelaaja on uransa tehnyt rahakkaasti ulkomailla ja rahansa ovat tuoneet tänne suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:28

Kyllä tässä vaan tulee kultamitalille tupla-bonus siitä, että nimenomaan Ruotsi voitettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:39

No onhan tuo voitto elämä jatkuu....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:40

Ruotsi ei tainnut missään vaiheessa itsekään uskoa voittoon.
Jos olisi, niin olisi pelannut paremmin, mutta Granlundin ilmaveivi vei siltä viimeisenkin toivonrippeen.
Sinänsä mukavaa peliä yrittivät, kun koko ajan pyrkivät hyökkäämään, vain taito puuttui pojilta.

Lisätty: 16.05.2011 - 21:40

Valperi; Ja vielä molemmat naapurit, idässä ja lännessä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:50

Ensin sanoivat vellipöksyiksi Suomipoikaa.
Onhan parempi olla vellit pöksyissä kun pitää kaikki sisällänsä. Onhan rennompi pelata.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.05.2011 - 10:34

Mahtavaa Suomi! Onneksi olkoon kultaisesta mitalista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 12:56

Jos ei nyt aivan pöksyissä, mutta ainakin puurot ja vellit sekaisin. Onnittelut kiekkojoukkueelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 18:04

mukavaa kun onnistuu
vielä mukavampaa kun naapuri epäonnistuu
kaikkein mukavinta kun itse onnistuu ja naapuri epäonnistuu saman asian yrityksessä

- niin se vaan menee -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 18:13

En nähny vanaa enkä koko peliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 14:52

Varmasti ruottinpoikii harmitti ja pahasti. Olivathan ne niin olevinaan jotain suomalaisten vellihousujen seurassa. Toisin kävi. Mutta eipä sille toisen häviölle tarvitse nauraa, hyviä olivat hekin pojat pelaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 20:23

Tuli katseltua, mutta mikään fani en ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 14:42

Urheilusta on tullut tällaista sekomeininkiä.En innostu oikeastaan mistään muusta, kuin naisten ja miesten nyrkkeilystä.