Nyt napsun tytöt ja pojat naatitaan, naatitaan, eiks todella naatita?

Avainsanat: naatitaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 16.05.2011 - 10:38

Voitto maistuu aina makealta, varsinkin kun se saatiin ruotsalaisilta. Hyvä Suomi!

Kysyjän kommentti

Aivan kohdallee san sanoit, vaikka en osannut nauttia niin kuin viimekerrasta.
Mutta on hyvin, kun pojat ovat työnsä tehneet niis kiitos ja niiauas.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2011 - 23:56

Tässä juuri kohotamme skumppalasilliset Suomen menestykselle. Hyvä Suomi ja Leijonat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 02:26

Upea voitto ja upea joukkue!
Jatkossa ei tarvitse odottaa yhtä kauan seuraavaa mestaruutta. Korkkaan vielä toisen oluen. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 05:30

Huomenta vaan ja hyvä Suomi. Heräsin niska kipeänä...varmaan pelasin jääkiekkoa unissanikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 07:07

Eipä tarvitse juhlia, kun en lätkää seuraa, normaali elo jatkukoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 07:35

Matsin katselin ja hyvin pelasivat. Naattikoon ken haluaa.
Minulle ei oikeastaan suurempaa merkitystä jääkiekolla ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 08:09

Pappa yrittää selvästi latistaa tunelmaa siinä kuitenkaan onnistumatta.Kertakaikkisesti hyvä peli ja ansaittu voitto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:25

Nautitaan vaan, toivottavasti seuraavaa ei tarvitse odottaa 16 vuotta, hieno joukkue Suomella oli näissä kisoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:32

Voitto kuin voitto..
tänään taas normaalia arkea....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 10:02

En tavallisesti ole kiekkoilua katsellut mutta nyt meikä tyttö valvoi ja katsoi yli kahdentoista.Ihania temppuja siellä, taiturimaisia tekoja pojat teki.Kyllä tämä keskustoihin väkeä kerää. Hyvä näin .Olihan siitä pitkäaika jo. Kyllä tuota Jalosta joskus näkee livenä.Viimeksi olimme yhtäaikaa baarissa.Asiallinen kaveri. Luulen että hyvin luotsaa kavereita .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 11:02

Ajoin kerran Lahdenväylää pohjoiseen, edellä meni volkkari jonka kuskilla leuka väpätti. En voinut välttää kiusausta ajaa hitaati ohi. Mertaranta siinä yksin ajoi ja varmaan selosti jotain TV;hen kun sillä oli laput korvilla ja mikki leuan alla, sekä suu kävi?
En viitsi enää kuunnella enkä katsella ohjelmia missä hän on äänessä.
Mielestäni näköradio ei tarvitse selityksiä, vai onko katsojat niin tyhmiä etteivät ymmärrä näkemäänsä ilman hirvittävää vouhotusta.
Nukuin yöni hyvin enkä avannut aamun-tv ohjelmia, pelossa että joutuu vielä "miljonäärien" mölinöitä kuuntelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 18:15

Naatitaan, naatitaan ja sitten laakastaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 14:47

Arki on jälleen, ei tuo voitto mitenkään muuta päivääni. En juhli enkä naati.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 11:44

naatinta on harvoja iloja tässä maailmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 20:22

Juu, juu ilman muuta.