minkä tv-ohjelman tunnari on mielestäsi paras? miksi? mikä se on?

Avainsanat: paras tunnari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2008 - 16:48

kääk kun noita tunnareita on niin pal josta tykkään, en kyllä tiedä esittäjiä/ kipaleitten nimiä, mutta: bb tunnari on hyvä, house tunnari, siinä ' harvoin tarjolla' sarjassa oli hyvä tunnari. yleensäkkin nuissa suomalaisissa lyhyt sarjoissa on melkkest aina hyvät tunnarit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2008 - 17:28

tunnareita en pane merkille,katson ohjelmma,josko se ois hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 19:06

Paras tunnari tähänastista (mieleenjäävin) oli Bonantsa -nimisessä sarjassa, ai niin ja tietty Zorrossa (voi kun näit sarjoi lähetettäs uusintoina viel, kun turhempiiki näyttää tulevan tuutin täydelt).. haikailee hän tääl...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 20:02

Vähemmän tulee sarjoja katseltua ja niiden tunnareita kuunneltua, Harvoin tarjolla teki poikkeuksen, koska suku-syistä se oli must juttu (ei ollut varaa olla katsomatta) ja täytyy tunnustaa että sen tunnari oli ihan hyvä, jopa mieleinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 21:25

Ehdottomasti paras on C.S.I Miami:n "Don't get fooled again". Ja niin on itse sarjakin, harmi kun vain kesällä näkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2008 - 00:19

Tv-uutiset.
Silloin tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2008 - 11:56

Lauantaisin ykköseltä tulevan "Ryhmä Pullmanin" tunnari on mielestäni paras ja sopii sarjan henkeen kuin nenä päähän. Its` all right....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2008 - 12:24

Emmerdale.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2008 - 12:46

Kärkijoukkoon kuuluu ehdottomasti saksalaisen poliisisarjan Derrick tunnussävel.
Toinen hyvä on vanha lännensarja Bonanza.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.10.2008 - 13:25

paras tunnari on mun mielestä pako sarjan tunnari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2008 - 09:25

En todellakaan ole painanut mieleeni, vaikka kyllä iltaisin aina toisella silmällä telkkaria vilkuilenkin. Itse asiassa en tällä hetkellä "saa kiinni" ainoastakaan tunnarista.