Miten valmistaudut kohta alkavaan jääkiekko otteluun?

Onko juomiset ja syömiset valmiina?

Avainsanat: jännitystä tiedossa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2011 - 20:39

ON on,valmiina,että voi nauliutua paikalleen hyppimään!!

Kysyjän kommentti

Kyllä olikin hyvä peli,ah niin antoisa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2011 - 20:45

Kisastudiota kohden lähtö eväiden kera

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 20:47

Kyllä tuosta jääkaapista jotain löytyy. Tosin laihdutuskuuri estää enemmän mässäilyn ja tälle päivälle on jo tullut syödyksi hieman ylimääräistä. Äänijänteet kunnossa joten hyvä asento vain ja jännäämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 20:59

Valmistaudun site, että telkkari pysyy kiinni. On parempaakin tekemistä, kuten pitkä lenkki ja ajoissa nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 21:14

Vettä ja leipää ajattelin napostella.
Leipä mallia "Akseli".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 21:43

Juu pientä purtavaa ja juotavaa on varattu, kuin myös kynsiviila ja kynsilakat, tämä on hyvä hetki hoitaa kädet kuntoon .......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 23:49

Valmistauduin saunomalla ja jopa ostin skumppaa juhlistamaan voittoa ja tulihan se sieltä. Ihanaa Leijonat Ihanaa!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 00:08

En valmistautunut ollenkaan, mutta kello 23.00 jälkeen aloin kiinostumaan ja siinähän se luiskahti
voitonjuhlaan saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 07:25

Siinä istuin telkkarin vieressä ja napsuttelut unohtuivat tällä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:06

En valmistautunut, en edes tiennyt että sellaista on....toki olen harmitellut sitä että kakkoselta on jokunen hyvä ohjelma joutunut väistymään noiden skabojen tieltä. En juo myöskään joten ei ole tarvinnut "alan liikkeessä" käydä.
Tavallinen viikonloppuateria on nautittu kyllä, syödä pitää päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:36

En mitenkään katselin elokuvaa toiselta kanavalta..
Mieheni katsoi toisesta televisiosta toisessa huoneessa tuon jääkiekon..

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.05.2011 - 10:46

Oli lonkeroa ja sipsuja ostettuna. Petasin sohvalle mukavan kolon jossa kyllä kelpasi seurata kunnollista suomalaista viihdettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 18:19

Ajelin autolla melkein koko pelin ajan, joten valmistelut olivat olemattomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 14:41

Pitääkö siihen ihan valmistautuakin. En tiedä jääkiekosta mitään, mutta ehkä minä vain otan mukavan paikan sohvalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 20:19

Istuin vain sohvalla ja katselin telkkua.