Kuka katsoo torstaisin kello 21.00 mtv3:lta ohjelmaa nimeltä House? Miksi?

Nimittäin minä ja se on minusta hyvä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2008 - 17:00

seurasin sitä sarjaa satelliitti kanavilta ja toivoin että se tulisi suomen telkkuun kans, mun toive toteutui.tässä osassa näyttelijä hugh on paras, ja pidän kaikesta joka ei ole ns. yhteen kertaan ajateltu, vaan voi olla toinenkin mahdollisuus. hyvä sarja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2008 - 15:38

Se on ehdoton suosikkini.Katson sen aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 15:40

en mie joka jaksoa ole katsellut/ seurannut, mutta kyllä mie silloin tällöin sitä katselen. se house on aika suorapuheinen ja töykeäkin niissä puheissaan melkkest aina oikeestaan. mie seuraan/ katselen niin monia sarjoja (tunnustan ma) että en kert kaikkii ihan joka sarjaa pysty kahtelemmaan. hi hii. jaa niin miksi > noh se on ihan hyvä sarja ja laitan yleensä sen sitten tulemaan telkusta jos ei sillä hetkellä muuta katsottavaa tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 17:07

Katselen silloin tällöin. En oikein pidä siitä house-tohtorista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 17:13

House MD on ehdoton suosikkini. DVD:t löytyy, seuraan maikkarilta ja Canalilta. Tosi hyvä sarja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 17:24

en kaho olen koiran kanssa ulkona kuntulen sisään alan rauhoittua nukkumaan siilä prjantaina on vielä työpäivä.ja kello soi 5:50,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 20:18

Se ei oikein sovi minun katseluaikoihini, eikä sarjojen seuraaminen tapoihini. Olen muutaman jakson nähnyt, sen verran että sarjan formaatti/tyyli selvinnyt. Huumori jotenkin sellaista josta pystyn hetkittäin nauttimaankin, kyllä varmaan vielä joskus sopivassa raossa tulee katsottuakin jokunen jakso, mutta vakkari faniksi minusta ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 21:29

Katsoin aluksi innolla ja pidinkin huumorista. Nyt se alkaa jo toistaa itseään ja menee jo lähes mauttomuuden puolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 22:19

House on niitä harvoja ohjelmia, joita tulee seurattua. Nyt en vain tykkää tästä uudesta sivujuonesta, mikä siinä on sen poliisin kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2008 - 00:23

En katso.
Sarjat eivät tarjoa minulle, sitä mitä televisiolta odotan.