mikä tähän mennessä olleiden euroviisukappaleista on ollu parhain?

miun mielestä varmaa suomi =)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2011 - 07:20

Minun kuorssaukseni oli paras varmaan.

Ainakin uni keki hyvää klo 22-07 du morgen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2011 - 00:29

Ukrainan biisin taustalla olleesta hienosta "hiekkataiteilijasta" lisää:
stazzy.net/index.php/2009/vi...ongaukset5
pipaiita.blogspot.com/2009/1...ndart.html
www.riemurasia.net/jylppy/me...p?id=11574
www.riemurasia.net/jylppy/me...4&c=11
ydinjate.org/videot/?id=1354
Sorry - siinä olikin monta samaa ;-(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 10:34

Suomen kappaleesta en pitänyt itse ollenkaan ei omaa edes hyvää laulu ääntä...
Eikä pärjännytkää, mutta mitalli kansainväliseltä lehdistöltä...
Itse pidin Kreikan kappaleesta, oli todella monta hyvää ja voittajakin kuului suosikeihin...
Hiekkataiteilija vei laulajalta kyllä pinnat pois... kukaan ei kuunnellut laulua vaan keskittyivät hiekkataiteiluun, laulu oli todella kaunis ja upea ääni naisella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 11:31

Ensimmäisen kerran kuulin sen Suomen kappaleen eilen illalla ja pidin siitä kovasti. Ruotsin kappaleen aikana nukahdin ja aamulla katsoin textitv:stä tulokset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 12:05

Jos jonkinlaista mieskoikkelehtijaa oli lavalla ja niukkaakin niukempaa mekkoa.Mielestäni missikisat ja jumppanäytökset pitäisi olla erikseen...Mutta toisaalta söiväthän ne sen pelkistetyn paratiisinOskarin iltapalaksi,niinkuin jossakin aikasemmin ennustin....

Ei nuo kisat enää kovinkaan sävellyskilpailua muistuta....Kovin oli laihanlaisia esityksiä.Kreikka oli sinnepäin,mutta heilläkin mieslauma pomppimassa.Eikä se räppääjä siihen kappaleeseen järin sopinut.
Ranskan upeaääninen mieslaulaja jäi kaiken varjoon....Ja voittaja oli kyllä aika outo valinta.Ei sanomaa, ei mitään niissä sanoissa.Tai onhan se tietysti tärkeää muutaman minuutin ajan hokea, kuinka ihana toinen on ja kuolee, josei tätä saa.Just.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 12:23

Tykkäsin Paradise Oscarin ja Ranskan edustajan biiseistä. Itäblokin porukka yrittää olla ylilänsimaalaisia ja ampuu lievästi sanottuna yli. Enemmän ja vähemmän pellehermanneja ja laulutaitokin kateissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2011 - 13:42

Kreikan kappale oli paras mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 13:53

Eipä tullut katsottua koko Euroviisua. Ei eään kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 16:19

En ole katsonut euroviisuja, joten en edes tiedä Suomen kappaleesta mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 19:26

Laila Kinnunen ja kappale "Valoa ikkunassa". Kaikkien aikojen paras suomalainen.
Jos tämänvuotisia tarkoitat, niin hurlumhei!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 19:34

Enpä katsonut viisuja, lopputuloksissa Suomen osalta ei mitään uutta auringon alla, ennakkosuosikin asemasta on taas valuttu peräpään valvojaksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.05.2011 - 15:24

Suomi ei pärjää ja kaikki muut kappaleet ovat jotain typerää eurohumppaa. Hoh-hoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 14:28

En katsonut ollenkaan etukäteen niitä kilpailukappaleita. Teen yleensä valintani vasta finaalissa, periaatteella että se kolahtaa heti mikä on mielestäni hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 20:04

Siellä oli paljon hyviä kilpailijoita.