Kumpi voitto tulee;euroviisuista vai jääkiekosta? Tuleeko kenties molemmat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2011 - 12:07

Olisihan se aikamoista, jos Leijonat kultaa toisivat.On vain tuo naapurimaa aikas kova luu....

Kysyjän kommentti

Sieltähän se poika kotiin tuli-ja vielä ihan kevyesti :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2011 - 21:58

eka-ihan sama
toka-toivottavasti SUOMI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 22:25

Mielestäni suurempi todennäköisyys jääkiekossa, mutta viisuvoittokin lisäksi kyllä kelpaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 22:48

moloemmat vois voittaa , mut parempi jäkikses ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 06:59

Nyt ei ole enää jäljellä,kun peli ja toivon tietenkin leijonille kultaisen pokaalin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 10:25

Suomi pohjalla mutta kukaan ei jäänyt pisteittä, mutta Suomen poika sai mitallin Kansainväliseltä lehdistöltä...
Ruotsia veikkaan illan voittajaksi sen verran Onnimanneja ovat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 11:37

Kyllä jääkiekosta toivotaan voittoa. Jännä matsi illalla tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 12:13

Olen edelleen sitä mieltä, että Paradise Oscar olisi ansainnut paremman sijan. Onneksi sai kansainväliseltä lehdistöltä tunnustuksen.

Ja tottakai Suomi voittaa MM:n. Torilla nähdään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2011 - 13:44

Pahoin pelkään, ettei kummastakaan tule voittoa. Euroviisuista ei ainakaan tullut, ja Ruotsi on kova pala purtavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 13:51

No Euroviisut jo tiedetään, mutta jääkiekko on kiikun kaakun.
Se taas nähdään, mikä on mennyt pieleen jos niikseen on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 15:07

Viisuja en edes katsonut, mutta jääkiekosta on tultava voitto!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 16:17

En katso euroviisuja en myöskään lätkää, joten en lähde arvailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 19:24

Viisuista en välittänyt. Lätkämatsin aion katsella illalla. Olisihan se ruotsin voitto mukavaa, kuten muissakin urheilulajeissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 20:21

yks 'voitto' meni jo, saas nähdä kuinka käy sen toisen kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 20:29

Viisuissa ei voittoa tullut, mutta hyvin Paradais Oskar hoiti osuutensa! Ja tottahan Suomi voittaa Ruotsin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:23

Euroviisuihin on kiinnostusta mutta voitto on vaieka saavuttaa Suomeen, lähinnä mitä suurin poikkeustapaus. Ex-neukkulan maita on niin paljon ja kun äänestävät toinen toistaan, samoin Balkanin maat ja Keski-Euroopan maat, asia kaatuu äänestykseen. Axelia voi onnitella lehdistön antamasta palkinnosta, miellyttävä ja tervehenkinen nuori mies.
Jääkiekosta en taas välitä lainkaan, on turhinta mitä voi ajatella.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.05.2011 - 15:25

Ei kai ketään enää viisuilut kiinnosta, toista se on kunnon lätkän kanssa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 14:27

Vastaukseni tulee vähän jälkijunassa. En uskonut Suomen voittoon Euroviisuissa ja lätkää en seurannut ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 20:08

Oisin toivonut kahta voittoa, mutta hyvä kun yhdestä edes tuli mitaleita.