Ostatko pestyjä vai multasia perunoita/porkkanoita, jne?

Eli ostatko mieluimmin pestyinä vai multasina, jos (jompsikumpsi) niin miksi?

Avainsanat: peruna porkkana multanen pesty osto kriteerit/syy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2008 - 19:54

Ehdottomasti pesemättömiä.säilyy parhaiten ja voin sintä mullaststakin maksaa kilohinnan :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2008 - 15:00

Ostan multaperunoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 15:02

Yleensä puhtaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 15:12

vähän laiskana useimmiten ostan puhtaita, siinä on myös se etu, että näkee vähän paremmin mitä ostaa (niissä multaisissa välillä on ikäviä ylläreitä mukana)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 15:19

Useinmiten puhtaita, mutta joskus (eli aika harvoin) tulee ostettua multaisiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 15:48

talvipotut/ talvella potut |siis| haen äipältä, sie jonin13 jo tiesitkii että pottumaalla olen kyykkinyt. ; ) keväällä ennen kuin oman maan varhaispotut on ready/ kypsiä/ tarpeeks kasvanneita ostan potut k-marketista joko sen kilon pestyt perunat valmispussin tai sitten niitä multapotui jahka ovat vähän halventuneet. [ei tarvitse olla suomipottui] porkkanoita ostan aikas harvoin ja jos/ kun ostan niin ostan taasen k-kaupasta semmoisen n.kilon valmispussin pestyi porkkanoita. ja vielä harvemmin ostan niit multaporkkanoita. vaikkakin multapotut/ porkkanat kestäis/ säilyis pidempään, niin silti sitä sortuu välillä helpompaan vaihtoehtoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 17:04

puhtaita, koska ostan pieniä määriä, niin ei ne ehdi nahistua mulla. jos isompia määriä ostan niin multasia, säilyvät paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 17:10

Porkkanoita harvoin saakaan multaisina, joten ne ostan pestyinä. Potut miten milloinkin, yleensä kyllä irtopottuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 17:25

sekä - että

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 17:32

ekä-settä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 17:58

yleensä pestyjä pottuja ja porkkanoita ostelen. inhoan pestä multaisia...tai sit se taitaa olla vaan sitä pientä laiskuutta hih ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2008 - 09:30

Ostan vain puhtaita, koska hankin aina pieniä määriä kerrallaan eli en varastoi niitä, säilyvät sen ajan aivan hyvinä.