Mitkä värit sopis punasten hiusten kaa, aika tummanpunaset. ja mun iho on vähän keskivertoo ruskeempi

Lisätty: 14.05.2011 - 14:11

vaalea beige? khaki? tumman sininen? yms.

Avainsanat: punainen hiukset apua äkkiä nopesti kiire

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2011 - 17:39

Vihreän ja oranssin sävyt, sekä tietysti maleerattu harmaa ja musta.Myös Beige jossakin määrin,muttei liian vaaleena...Luulisin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2011 - 17:51

Ajattelin juuri riikinkukko sulkaväritystä. persikanvärinen hame ja ilta-auringon laskeva rusko sopisi myös varmasti ja olisi tyylikästä.Kengät täräskanta ja lyhyhyet varret jatsarilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 20:55

www.facefactory.fi/varianalyysi

tästä saattaisi olla sinulle apua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2011 - 13:46

Sininen nyt ei ainaskaan sovi punaisten hiuksien kanssa. Vihertävän, ruskean, beigen sävyt, ja harmaakin on hyvä valinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 16:14

Linkki värianalyysiin:
www.kamppikset.biz/kesko/var...lyysi.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 19:16

Punainen pää ja pikkumusta on siisti juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 20:31

Vihreä , oranssi ja toki mustakin mutta loput ihon värin mukaan värianalyysilla, voi tulla yllätysvärejä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 18:22

Parhaiten ne oikeat värit ja värisävyt löytyvä kokeilemalla eri värisiä kankaita kasvojesi lähellä tai pukemalla päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 14:21

Vaikuttaa myös ihonväri. Värianalyysi olisi paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 20:01

Tulen ja kirkkaan punainen, kokeilepa, ihastut taatusti.