Suomessa puhallettiin maailman suurin,mikä?

yle.fi/alueet/hame/2011/05/o...origin=rss

Avainsanat: puhallus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2011 - 06:27

Olutta on saatu mahtumaan maailman isoimpaam olutlasiin 124 litraaä.
Korkeutta 140 cm ja kapeimmilta kohtaltaan 45 cm.
Uusi maailmanennätys, edellinen saksalaisilla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2011 - 17:54

Puhalsivat maailman suurimman olutlasin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 18:50

Ison ja pitkän puhalsivat.Meitin mies tykkäisi kyllä tuollaisesta kesähelteillä....Varsinkin, jos se olisi täynnä sitä olutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 19:07

kun olis tollaset olutlasit kantapaikassa niin varmasti pitäisi sana kun lupaa poiketa vaan yhdelle ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 20:01

Hämeenlinnan Iittalan lasitehtaan lasinpuhaltaja- ja kisälliopiskelijat käsinpuhalsivat 125 litran olutlasin. Se on uusi maailmanennätys. Edellinen ennätyslasi tehtiin Saksassa.

Lähteet:
www.uutisaalto.fi/etusivu/ka...cle/841270

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 20:10

Mulle riittäisi jokin verran pienempikin.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 20:31

Kaikkia tehdään että pääsee ennätysten kirjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 21:53

Jos tuo olisi täynnä, niin juomatta jäisi. Vieläpä pillillä pitäisi imeskellä. Onhan pienessä suomessa jotain suurtakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 07:55

Tuon tuopillisen,kun saisi nieltyä niin oisi änkyräkännissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 21:06

Pikkuisen ison tuopin tekivät taitaa olla hankala moisesta juoda...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 18:28

Tuollaisen tuopin kun saisi eteensä, olisi varaa laittaa tuoppi kiertäään vaikka vähän isommassakin seurueessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 13:20

Taidan hommata laiturin päähän veteen upotettavaksi tuon, ei tarvitse joka mökkireissulla kantaa olutta käsivarret kipeänä. Laitan tuohon vain kannen päälle, pistä letkun sisään - ja jään suorilta jaloin jo laiturille viettämään aurinkoista viikonloppua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 20:10

Hämeenlinnan Iittalan lasitehtaan lasinpuhaltaja- ja kisälliopiskelijat käsinpuhalsivat 125 litran olutlasin. Se on uusi maailmanennätys. Edellinen ennätyslasi tehtiin Saksassa.