Oletko käynyt Joutjärven kirkossa?

Tämä kirkko sijaitsee Lahdessa ja meidät on kutsuttu sinne sukulais tytön ja hänen sulhasensa vihkiäisiin heinäkuun lopulla.Tämä Lahden seutu on meille tuntematonta aluetta,mutta kyllä sinne löydämme.On aivan mahtavaa päästä kunnon häihin.

Avainsanat: häät tiedossa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.05.2011 - 14:00

Olen käynyt joskus 70-luvun alkupuolella vihkimistilaisuudessa. Juuri mitään ei ole jäänyt itse kirkosta mieleen. Hääparia tuli niin tarkkaan katsottua.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2011 - 09:45

En ole käynyt kyseisessä kirkossa. Mukavia kesähäitä teille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 09:57

meillä ois 3 häät kesällä ekat on keski-suomessa tokat ois tampereella ne on vielä hiukan siin ja siin mennääkö , kun heti perään ois tyttäreni häät ...sit ois kahdet sukujuhlat ja rippijuhlat sekä nyt parit ylioppilasjuhlat ... niin et kesä meneekin sit juhlies ... oli piittkä väli , ettei ollut yksiäkään kesä häitä ja sit niit tulee ku liukuhihnalt ... muuten kyl ois ihan kivaa , jos ois vaks yhdet häät kesäs ..kuin nyt melkest joka viikonloppu , jos ei nyt häit niin jotai muit menoi .... no enpä tuohon voi vaikuttaa ... kuin mennä tai olla menemäti juhliin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 10:30

Tuntematon, kirkko, jokatapauksessa oikein kivaa hääjuhlaa toivottelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 11:19

Ei ole tullut käytyä, enkä tule käymäänkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 11:30

Joutenlahden TT-ajoja olen käynyt katsomassa Warkaudessa 50-luvulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 12:10

En ole, en tiedä missä se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 12:16

Mukavia kesähäitä. Joutjärvi tai sen kirkko ovat minulle tuiki tuntemattomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 13:24

Hyviä häitä kirkko on minulle täysin vieras...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 15:25

Paljon on näkemättömiä kirkkoja ja tuo on yksi niistä. Toivottavasti on oikein onnistuneet ja hauskat häät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 15:34

kesähäissä pitää olla kukkahattu muillakin kuin morsiamen/sulhasen vanhemmilla,jeee!Onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 19:23

siellähän se on keskellä kaupunkia (tai ainakin melkein)

ihan käymässä en ole ollut vaikka kutsuttiinkin, yhden pikkuserkun jälkikasvua siellä ripitettiin, mutta mulla sattui olemaan muuta kiirettä samaan aikaan

vekkulin nälöinen laitos

www.lahdenseurakuntayhtyma.f...ven_kirkko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 19:50

En ole käynyt kyseisessä kirkossa, mukavia hääjuhlia !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 20:34

Kirkossa en ole käynyt vaikka Lahdessa kylläkin. Ikiihanat hääjuhlat teillä tulossa. Katteeksi käy tulisips kutsu mullekkin,olisin valmis juhlimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 13:07

Lappeenrannan suunnasta tullessa sinne on erittäin helppo löytää.
Entinen kotikirkkoni jossa olen myös käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 20:06

En ole käynyt, mutta toivotan oikein iloista häätunnelmaa.