Saako tällaista Suomesta?

Kuva: ny-image2.etsy.com/il_570xN....318082.jpg

Edes vähän samankaltaista? Edes tilattua, mutta kuitenkin Suomesta..? Mutta en halua käyttää mitään rakennus silikonia ja kermavaahto pursotinta -.-"

Lisätty: 13.05.2011 - 13:18

//Ei se ole syötävää!!! Ja Strapya-World ei ole suomalainen.

Lisätty: 13.05.2011 - 20:22

//Miks kaikki vastaa ihan turhaan! En ole saanut MITÄÄN apua teiltä! Sitä käytetään esineiden koristeluun niin, että kaikki tavarat näyytävät siltä, että niissä on kermavaahtoa. El i silikoni kermavaahto pursotin! Se ei siis ole syötävää eikä sitä käytetä rintoihin!!!!!!!

Avainsanat: silikoni kermavaahto decoden

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2011 - 07:24

vilkaisehan tälle sivustolle:
www.strapya-world.com/

tämän sivuston mukaan ylläolevasta linkistä saa sitäkin tuotetta:
pink-marshmallow-world.blogs...world.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2011 - 08:41

Muistaakseni olen nähnyt vastaavia ihan tavallisessa marketissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 13:31

meri-go-rando.blogspot.com/2...world.html

kysyhän tältä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 19:38

En ole nähnyt kyseistä tuotetta kaupoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 20:28

askartelutarvikeliikkeistä voi löytyä

myös täältä

www.tinkleartncrafts.com/cat...ategory=95