koulussa ala-ylä-asteella koulun terkkarissa (kouluterveyden hoitaja) mittasi pituutesi ja arvioi kuinka pitkäksi tulet aikuisena.

meidän koulussa/ kouluissa ainankin mitattiin ja 'arvioitiin' se kuinka pitkäksi mahdollisesti kasvaa 'aikuisena/ täysikasvuisena'

minun pituudeksi arvioitiin 170cm ja jopa ylikin, mutta jäin siitä mitasta n.pari senttiä lyhyemmäksi, elikkäs olen noin 168 ja rapiat pitkä.

Lisätty: 12.10.2008 - 00:04

anteeksi unohtui laittaa kysymykseen vielä jotta mikä oli 'ennustus' pituudestasi ja kuinka pitkäksi tulit. tuliko paljon eroja oikeaalla pituudella ja ennustetulla pituudella.

Avainsanat: terrkari kouluterveyden hoitaja aikuinen pituus kuinka pitkä olet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2008 - 20:11

Muksuil (pojil) meni varmaan vähä överiks kasvussaan, sanovatten jot 170-175, mut lähemmäs kahta metrii menivätten. Itekin muistan kyl, et mittailtii ja arvioitii hämärästi, (siis muistan hämärästi, ei mittailtu hämärästi, hekoti), 168 senttimeetroosta tuli miust, ja jos en valla väärin muista (hyvinniin mahollist) 170:stä veikkasivatten (no tuo 2centtonsta ei harmita, menneehä sit vähemmän kangast pukineisii, heh...)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2008 - 23:58

Näin se toimii.
Nykyään yhä tarkemmin, kun tilastoaineisto kasvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 10:17

Minä en muista, että minun aikaan olisi mitään pituusarvioita tehty. Olen 164 cm eli ihan riittävän pitkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 10:28

Se kuuluu asiaan,eikä yleensä pidä paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 10:49

rupesin käyttämään kortisoni lääkkeitä joten ennustus meni mönkään kun kortisonit vähäentät kasvua...
itse muistan aina ne paino arviot niitä ei ollut kiva katsoa ^.^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 14:58

Mun arvio oli 173cm ja pituudeltani olen 175 :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 17:06

minulla ja lapsillani on 2 senttiä heittoa arvioituun ja toteutuneeseen. lyhemmäksi jäätiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2008 - 00:18

mun aikana ei vielä noita arvioita tehty, yks jumppamaikka kyllä kyseli että kuinkas pitkä isäs on ja väitti että pojilla on sen verran paremmat eväät että niistä tulee kaks tuumaa isiään pidempiä, musta tuli neljä tuumaa omaani pidempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.05.2009 - 15:58

Ei meijän koulussa sitä ennustettu