Viikko sitten sain kirjeen, joka pilasi päiväni. Tänään sain puhelinsoiton, joka pelasti päiväni.

Näin se elämä eteenpäin menee, välillä itketään ja sitten nauretaan. Sanotaan, että nauru pidentää ikää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.05.2011 - 14:56

Ilo ja onni kurkistaa nurkan takaa. Eivät aina oikein tiedä mihin menisivät. Vailitsivat Sinun ja saapuivat luoksesi. Onnittelut!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2011 - 21:22

No noinhan tuo elämä kulkee on ala ja ylämäkiä...
Siis kaikki on elämää...
Mukavaa että tuli mukava soitto...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 21:38

ylä j alamäkeä pitää olla , et taas muistetaan ,kuinka onnekkaita kuitenkin olemme ... laulun sanoin ... elämä on ihanaa , kun sen oikein oivaltaa ja kun lentää siivin valkein niin kuin joutsen... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 21:48

Onnea! =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 21:50

Mukavaa ja arvaamatonta. Kaikki on meitä varten .Sitä vaan äkkiä lyyhistyy synkkyyteen eikä löydä valoa. Sitten kirkastuu kun aurinko paistaa. Mutta nautitaan kun on nautinnon aika, maistuu paremmalta.Kaikella on oma tarkoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 03:03

Päivät eivät ole veljeksiä.
Eivät edes aamu- ja iltapäivä. Tuli tänään todettua.
Maaritilla sisäpiiritietoa? =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 08:50

Ekö sitä sanota, että ikuinen auringonpaiste synnyttää hiekkaerämaan? Ylä ja alamäkeä se on ihmiselo sopivassa suhteessa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 12.05.2011 - 08:51

Paistaa se päivä välillä risukasaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 10:03

Yksi elämän rikkauksia on se, että ilo ja suru vuorottelevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 11:29

Niinpä, ei aina voi olla pelkkää ylämäkeä. Onnittelut !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 12:58

Vuodet opettavat paljon sellaista, mistä päivät eivät tienneet mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 22:36

Nuo pienet, hyvää tuovat asiat antavat voimaa kummasti arkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 04:29

Näin se vain on, asioilla on tapana järjestyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 16:39

Räsymaton raidat eivät olisi niin kirkkaat, ellei siellä välissä olisi mustia ja tummia juovia.