Jos olisit eläin, niin mikä eläin olisit?

Itse olisin mieluusti vaikkapa kyyhkynen, vapaa kuin taivaanlintu, saisi liidellä pitkin taivaankaarta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.05.2011 - 10:04

Kissa. laiska ja pulskea, pilalle hemmoteltu kotikissa, joka nukkuisi emäntänsä/isäntänsä sängyssä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2011 - 20:54

biologisesti tarkasteltuna ihminenkin on eläin

se riittää minulle ja tyydyn siihen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 21:12

Luultavasti koira tai kissa.Hmnn.. tai kettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 21:20

Taidan olla Kissa joka viettää kissanpäiviä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 21:39

Olisin varmaankin tiikeri, iso kissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 21:39

laiskiainen .. ei ois kiiret minnekkään ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 21:49

Kotka. Voisi aina ottaa siivet alle ja lentää minne mieli tekee. Ei tarvitsisi pelätä muita vihollisia kuin ihmistä - no onhan sitä siinäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 21:51

Haluisin olla pikkulintu. Laulaisin kauniisti.Silloin osaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 22:18

Tätä on ennenkin kysytty ja minä edelleenkin olen se norsu, olen pullea, pitkämuistinen, ja suojelen perhettäni viimeiseen asti ja pikkuihmisille jos jotakin tapahtuu niin auta armias vihan määrää, sukulaisiani suren pitkään, ja jos taloudellista murhetta tulee tähän systeemiin niin aina keinot keksitään sillekin ja muille ongelmille joita elämässä eteen tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 22:25

olisin kärpänen katossa, lentelisin ja väistelisin kärpäslätkää ja katossa roikkuvia kärpäspapereita, kyttäisin katossa mitä kukakin tekee ja missä....... ;-D
- vaan oikeasti haluaisin olla pitkäkaulainen kiraffi-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 03:10

Ei kannata olla toro eikä poro, joten parasta pitäytyä lähisukulaisissa.
www.mtv3.fi/viihde/uutiset/e...44?cheetah

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 05:48

Tuosta profiilista se löytyy.

Koala eli pussikarhu (Phascolarctos cinereus) on australialainen puissa elävä pussieläin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 08:48

Olisin kyllä taatusti karhu.Nukkuisin talvet ja söisin kesät :)

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 12.05.2011 - 09:01

Jääkarhu. Voisi uida jääkylmissä vesissä eikä tulisi yhtään kylmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 09:18

Minä kun olen nyt hitaampi tällä hetkellä, niin haluaisin olla lintu komea ja ylväs riikinkukko.
Nyt kun ei tämä maallinen enään loista minusta ulospäin, niin riikinkukkona saisin olla kaunis ja pöyhkeä lintu. Saisin olla Intian temppelien ja Euroopan puutarhojen kaunistuksena.
Ääneni ei olisi kaunis, mutta käyttäisin sitä säästeliäästi.
Lentotaitonikin olisi mitätön, mutta jos luonasi olisi hyvä olla, minne sieltä pyrkisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 11:32

Villi ja vapaa susi. Saisi vapaasti täydentää laumaansa eikä tarvitsisi kysellä keneltäkään yhtään mitään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 13:05

Tämä tietenkin ja sun hoivissa tietenkin:

www.google.fi/imgres?imgurl=...9,r:39,s:0

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 15:29

Rapu olen enkä halua muuksi muuttua,kun olen vesieläin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 16:02

Edelleenkin olisin tiikeri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 22:35

Erään ystäväni kissa - minulla olisi ainakin huolehtiva ja rakastava emäntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 13:48

Undulaatti tai kani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2011 - 14:07

Kissaeläin, nimeltään leijona. On ylväs ja jalo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 04:28

Sellainen joka elää pitkään, olisiko maakilppari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 00:49

Delfiini ehdottomasti, saisin uiskennella vapaana ja onnellisena meressä ja hyppiä :)