nautitko/ tykkäätkö olostasi tällä hetkellä/ tässä ja nyt?

elikkäs olet sitten missä vain, teet mitä vain, niin onko olosi/ tekemisesi mukavaa juuri nyt?

(lauantai: 11.10.2008) :ö)

Avainsanat: oleminen tekeminen mukavaa juuri nyt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2008 - 21:46

Nautin ystävättäreni ja mustan kisun kanssa lauantai-iltaa vietellen television ääressä sateen ropinaa kuunnellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2008 - 20:52

Joops, tykkäähä mie olostai, kävin tos saunas ja kahtelen tuolt telkust niit näit (=natinkia),virkeempi/pirtsakampi sais olla mieli/kroppakin ku sentä lauantaki, mut tuo sänky kuhtuu ja houkuttelee, jos ette nyt sit pistä tääl jotain just heti ja nyt jotain meinikii lisää napsulaiset?!,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 00:01

Erinomainen päivä.
Kävimme ulkona syömässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 10:51

hmmm... aika sekava olo itse asiassa mutta jos jompi kumpi ääripää pitäisi valita niin sanoisin että en nauti, olen lomalla kylpylässä mutta itse en saa uida...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 12:48

Erittäin paljon.+ olen laihtunut 4 kg.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 15:43

Ihana päivä. Aurinko paistaa ja vanhemmat ovat poissa kotoa. Mitä parempaa voisi odottaa??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 17:15

Sunnuntai-iltapäivää viettelen. Kotona mukavasti. Tulin juuri kirpputorikierroksilta. Väkeä oli paljon liikkeellä ja ostettavaa. Mukan ei onneksi tarttunut mitään krääsää eikä muutakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 17:28

ehkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2008 - 00:24

todella rauhallinen keskiyön hetki, mitäpä tässä muuta kuin nautiskelee ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 09:10

Ilman muuta, vaikka työtä paljon ja muiden tekemiä "sotkuja" selvitettävänä. Ihan hvyä kun on terve ja jaksaa, yksityiselämä on kunnossa. Ainoa hankala juttu on se että matkakuume pukkaa taas päälle, siitä huolimatta että joulunaika piti pysyä kiltisti kotimaisemissa!